Чи є новозеландці любителями молочних продуктів, або ж їх захоплює альтернативне молоко? Чи є Т-соус все ще нашою домінуючою приправою, чи майонез переміг у конкурсі популярності? Це найважливіші питання, які онлайн-супермаркет New World та креативна агенція TRACK, що входить до складу DDB Group Aotearoa, поставили, щоб викликати національну дискусію у Новій Зеландії.
Захоплюючий вибух маловідомих фактів про життя ківі під назвою «Trolley Truths» був створений з командою аналітиків Foodstuffs та анонімною базою даних про купівельні звички учасників програми Clubcard.
Двотижнева кампанія використовувала зовнішні та диджитал медіа для залучення населення та підвищення обізнаності про програму лояльності Clubcard. Потім власники клубних карток отримували персоналізовані електронні листи, у яких містилася пара їхніх власних «Trolley Truths».
Лорен Хокінгс, менеджер з маркетингу лояльності компанії New World прокоментувала: «Для країни, яка пристрасно стежить за вибором продуктів харчування, було дуже цікаво використовувати дані про покупки за допомогою наших клубних карток, щоб відповісти на деякі великі національні дискусії. Можливість потім відтворити ці дані нашим постійним клієнтам через електронну пошту, разом із заощадженнями та доходами, які вони отримали, — це вишенька на торті».
«Хто знав, що Веллінгтон — це не лише наша столиця, але й столиця альтернативних молочних продуктів? Що в сільській місцевості віддають перевагу майонезу, а не томатному соусу? І що нація більше любить м’яке арахісове масло, ніж хрустке?»