Бренд Marmite запустив жартівливу кампанію за участю майбутніх батьків, які прагнуть дізнатися, чи будуть їхні діти любителями чи хейтерами.
Кампанія «Baby Scan» була створена агентством adam&eveDDB і використовує здорову дозу гумору, щоб проілюструвати, що бренд усвідомлює, наскільки суперечливим є його смак.
Кампанія заснована на нещодавньому науковому дослідженні, яке показало, що немовлята можуть реагувати на різні смаки, перебуваючи ще в утробі матері. Дослідники давали вагітним жінкам різні овочі і виявили, що їхні плоди реагували на них різним виразом обличчя, що свідчить про те, що вони можуть відчувати смак через амніотичну рідину в утробі матері.
У рамках кампанії було створено ролик, що розповідає про сімейні пари, які хочуть дізнатися про те, чи любить їх дитина Marmite чи ні.
Шеннон Леннон-Сміт, менеджер з маркетингу компанії Marmite, сказала: «Ми одержимі ідеєю зрозуміти, чому люди люблять або ненавидять наш знаменитий спред. Хоча це дослідження може виявити, чи народжуєтеся ви любителями чи хейтерами, інші дослідження підтверджують, що смакові рецептори змінюються з віком. Тож, хоча ви можете народитися хейтером, все ще є надія, що ви можете стати його любителем!».
Ант Нельсон, виконавчий креативний директор adam&eveDDB, сказав: «Будь то стать, колір очей чи особистість, всі майбутні батьки задаються питанням, які риси матимуть їхні діти ще до їхнього народження. «Baby Scan» відкриває цю істину і дає відповідь на найактуальніше питання… моя дитина буде любителем чи хейтером Marmite?».
Телевізійний ролик супроводжується активністю в зовнішній рекламі, пресі та соціальних мережах, заохочуючи громадськість зареєструватися в дослідженні та пройти сканування в одній з провідних британських клінік ультразвукової діагностики Window to the Womb, яке може виявити, чи вони чекають на любителя Marmite чи хейтера.