Магазин одягу у Харкові звинуватили у сексизмі
15 Бер 2024, 15:23

Магазин одягу у Харкові звинуватили у сексизмі

Журналістка й фемактивістка Євгенія Дишлева опублікувала допис, у якому стверджувала, що реклама магазину одягу OliaGarho, який незабаром відкриється в ТРЦ «Нікольський» у Харкові, містить сексизм та порушує закон України.

Євгенія зазначила, що сексизм у відео проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту й недоречному зображенні оголеного тіла. Це у свою чергу є проявом сексуалізації, яка заборонена законом №1750-IX «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Активістка опублікувала в Instagram сториз із посиланням на Закон України «Про рекламу» й підкреслила, що їй хотілося б, щоб у Харкові ставилися до жінок з повагою й розуміли небезпеку таких меседжів.

Зрештою її сториз подивилися акаунт ТРЦ «Нікольського», акаунт OliaGarho, а також редакторка соцмереж харківських брендів Наталія Златослава. Варто зазначити, що остання надіслала Євгенії в особисті повідомлення емодзі клоуна.

«Наскільки я зрозуміла з контексту, Наталія Златослава співпрацює з OliaGarho. Я відправила пані Златославі посилання на статтю Міністерства юстиції, де йдеться про те, що сексизм у рекламі карається штрафом відповідно до закону «Про рекламу». Проте СММ подякувала мені за мою думку, яка нікого не цікавить, і підкреслила, що сказане мною є особистою думкою диванної критикеси, що бачить сексизм там, де просто є гарна жінка», — зазначила Євгенія.

Розкажіть друзям про новину