Компанія Marks & Spencer видалила та вибачилася за публікацію у соціальних мережах, де були зображені червоні, зелені та срібні паперові святкові капелюхи, що горіли у каміні, після того, як критики порівняли її з палестинським прапором.
Зображення було використано у різдвяній рекламі для одягу та дому «Love thismas (not thatmas)», яка вийшла на початку минулого тижня і була створена агенцією Mother London.
Критики в соціальних мережах припустили, що ритейлер використав це зображення, щоб продемонструвати підтримку Ізраїлю.
Сорок скарг на цей пост було подано до Управління з рекламних стандартів, яке заявило, що розглядає їх, щоб визначити, чи є підстави для дій, але наразі не розслідує цей пост.
В іншому пості в соціальних мережах M&S вибачилася за будь-яку «ненавмисно завдану шкоду» і пояснила, що реклама була знята в серпні, ще до початку ситуації в Ізраїлі та Газі. Компанія пояснила, що зображення мало «в жартівливій формі показати, що деяким людям просто не подобається носити паперові різдвяні капелюхи».
Прихильники Палестини також відреагували на знімок блакитних тіней для повік Софі Елліс Бекстор, на якому було зображено полум’я в її зіницях, що, за їхніми словами, було відсиланням до ізраїльського прапора.