Британський стримінговий сервіс ITVX та мережа ресторанів фаст-фуду Burger King випустили спільний ролик, щоб розповісти про прем’єру нового серіалу Зимовий король» та роботу водіїв служби доставки у зимовий період.
Ролик показав, як клієнтка Burger King була здивована доставкою від лицаря у блискучих обладунках з рюкзаком служби доставки Deliveroo.
Ролик був поширений через соціальні канали та підтриманий платними розміщеннями в TikTok.
«На сьогодні ми маємо великий успіх у партнерстві з Deliveroo. Це природно, що коли люди обирають, що дивитися, вони також обирають, що вони хочуть їсти, — сказала директорка з маркетингу ITV Джейн Стіллер. — Запуск «Зимового короля» на ITVX — це новий жанр для бренду, тому ми хотіли посилити наше партнерство з Deliveroo. Цей соціальний трюк — ідеальний спосіб зробити це, адже він відповідає масштабу та амбіціям ITVX — найновішої стримінгової платформи Великобританії».
Клієнтський партнер Deliveroo у сфері медіа та електронної комерції Міа Георгевич додала, що вона пишається постійним партнерством з ITV.
«З наближенням Різдва, коли виходити з дому стає все більш непривабливим, ми сподіваємося, що наші клієнти зможуть налаштуватися на новий серіал «Зимовий король», замовити одну з лімітованих банкетних страв у застосунку і дозволити нашим водіям доставити її прямо до їхніх дверей», — сказала Георгевич.