Лицар став кур’єром у ролику Burger King
28 Гру 2023, 14:19

Лицар став кур’єром у ролику Burger King

Британський стримінговий сервіс ITVX та мережа ресторанів фаст-фуду Burger King випустили спільний ролик, щоб розповісти про прем’єру нового серіалу Зимовий король» та роботу водіїв служби доставки у зимовий період.

Ролик показав, як клієнтка Burger King була здивована доставкою від лицаря у блискучих обладунках з рюкзаком служби доставки Deliveroo.

Ролик був поширений через соціальні канали та підтриманий платними розміщеннями в TikTok.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«На сьогодні ми маємо великий успіх у партнерстві з Deliveroo. Це природно, що коли люди обирають, що дивитися, вони також обирають, що вони хочуть їсти, — сказала директорка з маркетингу ITV Джейн Стіллер. — Запуск «Зимового короля» на ITVX — це новий жанр для бренду, тому ми хотіли посилити наше партнерство з Deliveroo. Цей соціальний трюк — ідеальний спосіб зробити це, адже він відповідає масштабу та амбіціям ITVX — найновішої стримінгової платформи Великобританії».

Клієнтський партнер Deliveroo у сфері медіа та електронної комерції Міа Георгевич додала, що вона пишається постійним партнерством з ITV.

«З наближенням Різдва, коли виходити з дому стає все більш непривабливим, ми сподіваємося, що наші клієнти зможуть налаштуватися на новий серіал «Зимовий король», замовити одну з лімітованих банкетних страв у застосунку і дозволити нашим водіям доставити її прямо до їхніх дверей», — сказала Георгевич.

Розкажіть друзям про новину