Щоб відсвяткувати 15-ту річницю гри Minecraft, британський бренд краси Lush об’єднався з популярною франшизою, щоб створити літню колекцію, якою можна насолоджуватися як фізично, так і в диджитал форматі у вигляді ігрового контенту.
Демонструючи, що царини краси та Minecraft не надто відрізняються один від одного, нова лінійка містить 13 засобів для ванни, які, як і гра, можна змінювати та доповнювати за бажанням користувача. Завдяки цьому персоналізованому досвіду бомби для ванни, мило та желе для душу створені для того, щоб пінитися та імітувати Верхній світ, створюючи справді унікальний відпочинок у ванній кімнаті.
Поєднання найпопулярнішого продукту Lush та визначального елементу Minecraft, «блоки-бомби для ванни» колекції оживають у ігровому всесвіті завдяки різноманітним ароматам. Шанувальники можуть вибирати між землистим блоком «Трава», запашною «Діамантовою рудою», лимонною «Лавою», свіжим і квітковим блоком «ТНТ» та іншими, кожен з яких має заспокійливі властивості.
Моб Аксолотль також потрапив до колекції у вигляді яйцеподібної бомби для ванни. Як і гра, вона доступна в різних кольорах, причому синій колір є найрідкіснішим.
Для тих, хто віддає перевагу душу, а не ванні, б’юті-бренд пропонує три бомбочки для душу у формі Ендермена, Кріпера та Скелета. Серед інших варіантів — молочне желе для душу Bucket of Milk, а також Totem of Undying Soap — очищувальний засіб ручної роботи з оліями бразильського апельсину та бергамоту.
У рамках колаборації Lush дебютує у грі Minecraft: Bedrock Edition з різноманітними ігровими можливостями. Відтворюючи процес приготування вищезгаданих продуктів, гравці зможуть виготовити власні бомбочки для ванн як внутрішньоігрове доповнення, яке подвоюється як спецефект у диджитал світі.
Окрім цього, для гравців доступний безкоштовний інструмент для створення ігрових персонажів Quaky Clean Towel на Minecraft Marketplace, який можна налаштувати за допомогою жовтої гумової качки.