Фармацевтичний бренд Тантум Верде запустив свою рекламну кампанію в геймінгу.
Здавалося б, фармацевтика — сфера консервативна, де реклама часто-густо обмежується традиційними креативами та міксом каналів: телебачення, диджитал медіа та радіо. Проте з новим поколінням, що зростає на технологіях і диджитал-розвагах і використовує телевізор лише як великий екран для стримінгу, ці методи не працюють.
«Зумери» дедалі рідше дивляться телевізор, адже їхній простір — це стримінгові платформи, де вони отримують контент, спілкуються та обирають собі нових кумирів. 79% молодої аудиторії вважають геймінг частиною свого життя (згідно з дослідженням Twitch Users, Ukraine, Gradus Research Plus, 2024).
Ось тому і з’явилася ідея — комунікувати фармацевтичний бренд на платформі Twitch.
Дослідивши аудиторію на Twitch, дізналися, що льодяники є поширеною формою засобу від болю в горлі у міленіалів. Із цим продуктом бренду запустили рекламу, що стала частиною ігрового процесу. Бренд створив креатив у стилі легендарної гри Тетріс, у якій зелені льодяники Тантум Верде складаються в переможний пазл проти болю й запалення.
Кампанію розробили та реалізували агенції Mі Health і Media First Ukraine разом із Stream Advisor, що розвиває й просуває бренди та стримерів в Інтернеті.