Льодяники фармацевтичного бренду стали частиною ігрового процесу у Twitch
05 Гру 2024, 15:19

Льодяники фармацевтичного бренду стали частиною ігрового процесу у Twitch

Фармацевтичний бренд Тантум Верде запустив свою рекламну кампанію в геймінгу.

Здавалося б, фармацевтика — сфера консервативна, де реклама часто-густо обмежується традиційними креативами та міксом каналів: телебачення, диджитал медіа та радіо. Проте з новим поколінням, що зростає на технологіях і диджитал-розвагах і використовує телевізор лише як великий екран для стримінгу, ці методи не працюють.

«Зумери» дедалі рідше дивляться телевізор, адже їхній простір — це стримінгові платформи, де вони отримують контент, спілкуються та обирають собі нових кумирів. 79% молодої аудиторії вважають геймінг частиною свого життя (згідно з дослідженням Twitch Users, Ukraine, Gradus Research Plus, 2024).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ось тому і з’явилася ідея — комунікувати фармацевтичний бренд на платформі Twitch.

Дослідивши аудиторію на Twitch, дізналися, що льодяники є поширеною формою засобу від болю в горлі у міленіалів. Із цим продуктом бренду запустили рекламу, що стала частиною ігрового процесу. Бренд створив креатив у стилі легендарної гри Тетріс, у якій зелені льодяники Тантум Верде складаються в переможний пазл проти болю й запалення.

Кампанію розробили та реалізували агенції Mі Health і Media First Ukraine разом із Stream Advisor, що розвиває й просуває бренди та стримерів в Інтернеті.

Розкажіть друзям про новину