Ліз Трасс заговорила голосом кліматичної активістки
24 Жов 2022, 14:04

Ліз Трасс заговорила голосом кліматичної активістки

Офіційне агентство допомоги та розвитку 41 християнської церкви у Великобританії та Ірландії, яке працює над підтримкою сталого розвитку, викорінюванням бідності, підтримкою громадянського суспільства та наданням допомоги при катастрофах у Південній Америці, Карибському басейні, Африці та Азії Christian Aid запустило кампанію напередодні Конференції ООН зі зміни клімату 2022 року, щоб привернути увагу до втрат і збитків, яких завдає кліматична криза.

Кампанія була створена у співпраці з креативним агентством Impero, яке захопило соціальні розмови, щоб привернути увагу до впливу змін клімату та змусити громадян Великобританії чинити тиск на уряд.

Кампанія «Hack The Agenda» представлена у Twitter та Instagram, щоб переорієнтувати розмови, пов’язані з COP27, на проблеми, з якими стикаються ті, хто найбільше постраждав від зміни клімату. Виявляючи та орієнтуючись на ключові теми для обговорення напередодні COP27, кампанія прагне поставити втрати та збитки до центру розмови та гарантує, що вони не будуть проігноровані.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія об’єднана хештегом #HackTheAgenda, щоб відстежувати людей та залучати їх до діалогу.

Працюючи зі стартапом Reface та ISD Group в Україні, Impero здійснило особливо зухвалий злом, дозволивши Christian Aid зірвати розмову про відставку прем’єр-міністра Великобританії, використовуючи синтетичні медіатехнології, щоб Ліз Трасс заговорила голосом кліматичної активістки Ванесси Накате. Таким чином креатори хочуть нагадати громадськості Великобританії про обіцянки, які звучали від влади на Конференції ООН зі зміни клімату минулого року. Ця ідея вже привернула увагу її колеги-активістки Грети Тунберг.

Аластер Міллс, спільний виконавчий креативний директор Impero, каже: «Це надто довго вислизало з порядку денного. Від оголошення Coca-Cola спонсором COP27 до руйнівних повеней у Пакистані, ми ставитимемо втрати та збитки в центр розмови і стежитимемо за тим, щоб це не було проігноровано».

Келлі Бадал, директор зі стратегії в Impero, сказала: «Правда в тому, що фонд втрат і збитків вислизає з порядку денного тих, хто перебуває при владі, тому, щоб гарантувати, що він знову не буде проігнорований, наша кампанія має намір перехопити розмови про кліматичні зміни і COP27, наголосивши на важливості несправедливості, і змусити громадян Великобританії допомогти нам чинити тиск на уряд».

Ванесса Накате, активістка за кліматичну справедливість з Уганди, додала: «Я майже ніколи не чую, щоб лідери говорили про втрати та збитки, завдані кліматичною кризою. Ми повинні зробити все можливе, щоб це питання було порушено на порядок денний».

Піт Мурі, голова відділу захисту інтересів Великобританії, додав: «Такі країни, як Великобританія, історично зробили найбільше, щоб викликати кліматичну кризу, але найвразливіші спільноти в усьому світі стикаються з найсерйознішими наслідками. Створивши міжнародний кліматичний фонд, який фінансується найбільшими забруднювачами, ми зможемо впоратися зі збитками, завданими кліматичною кризою, і допомогти людям побудувати життя, вільне від бідності та несправедливості».

Розкажіть друзям про новину