Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування
13 Кві 2022, 14:11

Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування

Минулого тижня українська компанія ZAMMLER подала позов до росії через літеру Z. Причина — використання літери Z на військовій техніці: символу, який з початку війни в Україні асоціюється з насильством і смертю.

Справа в тому, що у логотипі української компанії ZAMMLER літера Z використовується як окремий елемент для брендингу автомобілів, вивісок, сувенірної продукції та ін. Зараз у компанії вимушено позбуваються Z — знімають плівку, заклеюють, зафарбовують. Більше деталей читайте тут.

Ми попросили наших читачів анонімно відповісти на декілька питань. Отримали 125 відповідей. Ділимося результатами опитування.

  • 64,8% вважають, що літери Z та V у назвах брендів шкодитимуть їх репутації;
  • 35,2% сумніваються в цьому.
  • 63,2% вважають, що ZAMMLER не отримає жодної компенсації;
  • 28% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі більше $50 тис.;
  • 7,2% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $50 тис.;
  • 1,6% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $5 тис.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину