Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування
13 Кві 2022, 14:11

Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування

Минулого тижня українська компанія ZAMMLER подала позов до росії через літеру Z. Причина — використання літери Z на військовій техніці: символу, який з початку війни в Україні асоціюється з насильством і смертю.

Справа в тому, що у логотипі української компанії ZAMMLER літера Z використовується як окремий елемент для брендингу автомобілів, вивісок, сувенірної продукції та ін. Зараз у компанії вимушено позбуваються Z — знімають плівку, заклеюють, зафарбовують. Більше деталей читайте тут.

Ми попросили наших читачів анонімно відповісти на декілька питань. Отримали 125 відповідей. Ділимося результатами опитування.

  • 64,8% вважають, що літери Z та V у назвах брендів шкодитимуть їх репутації;
  • 35,2% сумніваються в цьому.
  • 63,2% вважають, що ZAMMLER не отримає жодної компенсації;
  • 28% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі більше $50 тис.;
  • 7,2% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $50 тис.;
  • 1,6% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $5 тис.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину