Liquid Death помістив справжній цукор у пляшки своїх конкурентів
06 Тра 2024, 16:11

Liquid Death помістив справжній цукор у пляшки своїх конкурентів

Бренд консервованої води Liquid Death виводить на ринок Big Soda новий рекламний ролик, у якому обманом змусив моделей думати, що вони проходять прослуховування для зйомок у рекламі нового бренду газованої води.

Вигаданий продукт — це «зневоднена газована вода» під назвою Pure Sugar, яка є чистим цукром у пляшці. Це візуалізація, що нагадує деякі гострі рекламні ролики бренду SodaStream до його придбання PepsiCo у 2018 році.

У той час як актори бадьоро рекламують Pure Sugar, реклама нагадує глядачам: «ми зробили те, що справжні бренди газованих напоїв робили десятиліттями — заплатили привабливим моделям, щоб вони продавали цукрові бомби підліткам».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коли акторів показують за межами знімального майданчика, тон різко змінюється. Жоден з них не зізнається, що п’є традиційну газовану воду, але з ентузіазмом приймає пропозицію Liquid Death.

Реклама пропонує ароматизовану газовану воду Liquid Death, яка містить 4 грами цукру проти 70-73 грамів у інших виробників індустрії Big Soda.

Компанія Liquid Death, відома різноманітними креативними трюками для реклами своїх напоїв, минулого місяця оголосила про залучення 67 мільйонів доларів від стратегічних партнерів та нових інвесторів, серед яких актор Джош Бролін, гравець NFL All-Pro та підприємець ДеАндре Хопкінс, співтворець «Шоу Шапелла» Ніл Бреннан, Деррік Грін з бразильського хеві-метал гурту Sepultura та австралійський комік Джим Джефріс.

Розкажіть друзям про новину