Ліонель Мессі презентував власну лінійку спортивних напоїв
05 Чер 2024, 17:14

Ліонель Мессі презентував власну лінійку спортивних напоїв

Зірка футболу Ліонель Мессі у партнерстві з материнською компанією White Claw створив новий гідратаційний напій.

Очікується, що новий напій, який отримав назву Más+, буде конкурувати з такими брендами, як Gatorade, Logan Paul’s Prime та BodyArmor.

Más+, випущений компанією Mark Anthony Brands, є відходом від попереднього фокусу компанії на алкогольних напоях. Спортивний напій з низьким вмістом цукру міститиме електроліти та вітаміни, без жодних штучних підсолоджувачів чи кофеїну.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Новий напій Мессі має на меті надихнути кожного краще піклуватися про себе. Зірка футболу сподівається, що Más+ допоможе споживачам відчувати себе гідратованими, як чемпіони, завдяки «позитивній гідратації» електролітів.

Напій буде доступний у чотирьох різних смаках, включаючи «Miami Punch» на честь рідного клубу Мессі «Інтер Маямі».

Глобальне розповсюдження Más+ починається недалеко від дому Мессі — у місцевому магазині в Маямі, де 13 червня щасливі вболівальники стануть першими у світі, хто спробує Más+.

Після цього Más+ з’явиться у продуктових магазинах, починаючи з серпня. На міжнародний ринок він вийде пізніше цього року.

Розкажіть друзям про новину