Зірка футболу Ліонель Мессі у партнерстві з материнською компанією White Claw створив новий гідратаційний напій.
Очікується, що новий напій, який отримав назву Más+, буде конкурувати з такими брендами, як Gatorade, Logan Paul’s Prime та BodyArmor.
Más+, випущений компанією Mark Anthony Brands, є відходом від попереднього фокусу компанії на алкогольних напоях. Спортивний напій з низьким вмістом цукру міститиме електроліти та вітаміни, без жодних штучних підсолоджувачів чи кофеїну.
Новий напій Мессі має на меті надихнути кожного краще піклуватися про себе. Зірка футболу сподівається, що Más+ допоможе споживачам відчувати себе гідратованими, як чемпіони, завдяки «позитивній гідратації» електролітів.
Напій буде доступний у чотирьох різних смаках, включаючи «Miami Punch» на честь рідного клубу Мессі «Інтер Маямі».
Глобальне розповсюдження Más+ починається недалеко від дому Мессі — у місцевому магазині в Маямі, де 13 червня щасливі вболівальники стануть першими у світі, хто спробує Más+.
Після цього Más+ з’явиться у продуктових магазинах, починаючи з серпня. На міжнародний ринок він вийде пізніше цього року.