Lidl представив «пиво» для бджіл
28 Тра 2024, 10:42

Lidl представив «пиво» для бджіл

До Всесвітнього дня бджіл, що відзначався 20 травня, мережа супермаркетів Lidl випустила шість упаковок «Bee-rs» — крихітних 2-сантиметрових пляшечок, наповнених інвертованим цукровим сиропом, призначених для диких бджіл, що потребують допомоги.

Кампанія має на меті дати можливість громадськості допомогти бджолам відновити свою життєдіяльність, оскільки як у містах, так і в сільській місцевості спостерігається занепад флори, яка є джерелом живлення для запилювачів. Згідно зі звітом WWF x Bug Life у 2023 році, 40% видів бджіл у Великобританії зазнають «драматичних темпів скорочення».

В рамках кампанії Lidl також пожертвує 10 000 фунтів стерлінгів організації із захисту бджіл The British Bee Charity на підтримку їхньої освітньої програми BeeBombs4Schools. Ця програма вчить дітей у школах по всій Великобританії розуміти важливість захисту бджіл.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інвертований цукровий сироп у пляшках спеціально розроблений для того, щоб допомогти сонним диким бджолам отримати заряд енергії. «Bee-rs» можна було отримати безкоштовно на сайті Lidl, і кожен, кому пощастило його отримати, повинен вилити невелику кількість сиропу на землю біля бджоли, яка виглядає втомленою, тобто не літає, щоб допомогти їй відновити енергію.

Крім того, Lidl співпрацював з Gosnells, брендом, який займається захистом бджіл, відмовившись від використання пестицидів у своїх напоях, щоб забезпечити запаси напоїв на основі меду, таких як Hazy Nectar. І наостанок Lidl буде продавати дружні до бджіл рослини у своїх магазинах по всій країні.

Грег Бул, голова The British Bee Charity, сказав: «Так багато нашої флори, фауни та їжі залежить від запилювачів — ми надзвичайно раді співпрацювати з Lidl у цей Всесвітній день бджіл, щоб надати бджолам та іншим запилювачам увагу та підтримку, якої вони потребують. Кампанія «Bee-rs» — це чудова можливість для любителів природи простягнути руку допомоги місцевому біорізноманіттю, а пожертви Lidl підтримають фінансування тисяч школярів, які зможуть вийти на природу та дізнатися про дорогоцінні екосистеми навколо них».

Розкажіть друзям про новину