До Всесвітнього дня бджіл, що відзначався 20 травня, мережа супермаркетів Lidl випустила шість упаковок «Bee-rs» — крихітних 2-сантиметрових пляшечок, наповнених інвертованим цукровим сиропом, призначених для диких бджіл, що потребують допомоги.
Кампанія має на меті дати можливість громадськості допомогти бджолам відновити свою життєдіяльність, оскільки як у містах, так і в сільській місцевості спостерігається занепад флори, яка є джерелом живлення для запилювачів. Згідно зі звітом WWF x Bug Life у 2023 році, 40% видів бджіл у Великобританії зазнають «драматичних темпів скорочення».
В рамках кампанії Lidl також пожертвує 10 000 фунтів стерлінгів організації із захисту бджіл The British Bee Charity на підтримку їхньої освітньої програми BeeBombs4Schools. Ця програма вчить дітей у школах по всій Великобританії розуміти важливість захисту бджіл.
Інвертований цукровий сироп у пляшках спеціально розроблений для того, щоб допомогти сонним диким бджолам отримати заряд енергії. «Bee-rs» можна було отримати безкоштовно на сайті Lidl, і кожен, кому пощастило його отримати, повинен вилити невелику кількість сиропу на землю біля бджоли, яка виглядає втомленою, тобто не літає, щоб допомогти їй відновити енергію.
Крім того, Lidl співпрацював з Gosnells, брендом, який займається захистом бджіл, відмовившись від використання пестицидів у своїх напоях, щоб забезпечити запаси напоїв на основі меду, таких як Hazy Nectar. І наостанок Lidl буде продавати дружні до бджіл рослини у своїх магазинах по всій країні.
Грег Бул, голова The British Bee Charity, сказав: «Так багато нашої флори, фауни та їжі залежить від запилювачів — ми надзвичайно раді співпрацювати з Lidl у цей Всесвітній день бджіл, щоб надати бджолам та іншим запилювачам увагу та підтримку, якої вони потребують. Кампанія «Bee-rs» — це чудова можливість для любителів природи простягнути руку допомоги місцевому біорізноманіттю, а пожертви Lidl підтримають фінансування тисяч школярів, які зможуть вийти на природу та дізнатися про дорогоцінні екосистеми навколо них».