28 Тра 2024, 10:42

Lidl представив «пиво» для бджіл

До Всесвітнього дня бджіл, що відзначався 20 травня, мережа супермаркетів Lidl випустила шість упаковок «Bee-rs» — крихітних 2-сантиметрових пляшечок, наповнених інвертованим цукровим сиропом, призначених для диких бджіл, що потребують допомоги.

Кампанія має на меті дати можливість громадськості допомогти бджолам відновити свою життєдіяльність, оскільки як у містах, так і в сільській місцевості спостерігається занепад флори, яка є джерелом живлення для запилювачів. Згідно зі звітом WWF x Bug Life у 2023 році, 40% видів бджіл у Великобританії зазнають «драматичних темпів скорочення».

В рамках кампанії Lidl також пожертвує 10 000 фунтів стерлінгів організації із захисту бджіл The British Bee Charity на підтримку їхньої освітньої програми BeeBombs4Schools. Ця програма вчить дітей у школах по всій Великобританії розуміти важливість захисту бджіл.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Інвертований цукровий сироп у пляшках спеціально розроблений для того, щоб допомогти сонним диким бджолам отримати заряд енергії. «Bee-rs» можна було отримати безкоштовно на сайті Lidl, і кожен, кому пощастило його отримати, повинен вилити невелику кількість сиропу на землю біля бджоли, яка виглядає втомленою, тобто не літає, щоб допомогти їй відновити енергію.

Крім того, Lidl співпрацював з Gosnells, брендом, який займається захистом бджіл, відмовившись від використання пестицидів у своїх напоях, щоб забезпечити запаси напоїв на основі меду, таких як Hazy Nectar. І наостанок Lidl буде продавати дружні до бджіл рослини у своїх магазинах по всій країні.

Грег Бул, голова The British Bee Charity, сказав: «Так багато нашої флори, фауни та їжі залежить від запилювачів — ми надзвичайно раді співпрацювати з Lidl у цей Всесвітній день бджіл, щоб надати бджолам та іншим запилювачам увагу та підтримку, якої вони потребують. Кампанія «Bee-rs» — це чудова можливість для любителів природи простягнути руку допомоги місцевому біорізноманіттю, а пожертви Lidl підтримають фінансування тисяч школярів, які зможуть вийти на природу та дізнатися про дорогоцінні екосистеми навколо них».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео