01 Кві 2024, 11:46

Lexus присвятив пряжку ременя безпеки новому альбому Beyonce

З нагоди виходу останнього альбому співачки Beyonce «Cowboy Carter» автомобільний бренд Lexus Netherlands та агенція DDB Amsterdam представили пряжку ременя безпеки. Вона створена як данина поваги новаторській артистці і покликана відсвяткувати нещодавню віху Beyonce в американській кантрі-музиці.

Зі своїм хітом «Texas Hold ‘Em» Beyonce увійшла в історію як перша темношкіра жінка, що очолила американські чарти кантрі-музики. У приспіві вона згадує культовий бренд Lexus («So park your Lexus (woo) and throw your keys up (hey)»), який надихнув її на цю унікальну ідею.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Lexus Nederland (@lexusnederland)

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Пряжка ременя безпеки натхненна решіткою радіатора Lexus, що додає дизайну нотку розкоші та вишуканості. Прикрашений техаською «Самотньою зіркою» як данина корінню Beyonce, дизайн пряжки також підкреслений 32 великими діамантами, що символізують її вражаючу колекцію з 32 нагород «Греммі».

Ця пряжка буде надіслана особисто Beyonce, у той час як шанувальники з нетерпінням чекають свого шансу придбати цей бажаний колекційний предмет через Instagram-сторінку Lexus Netherlands.

Джон де Віт, менеджер кампанії Lexus Netherlands, сказав: «Це дійсно круто, що поп-ікона Beyonce співає про Lexus. Своїм треком «Texas Hold ‘Em» та новим кантрі-альбомом вона знову дивує та захоплює. За допомогою пряжки для ременя безпеки ми хочемо здивувати її. Завдяки цій співпраці компанія Lexus прагне вшанувати видатні досягнення Beyonce, а також зміцнити зв’язок між нашим брендом і музичним світом. Цією презентацією Lexus демонструє стиль і вишуканість, які по-справжньому втілюють сутність нашого бренду».

Сандер Літенс, креативний директор, та Віллем Слегерс, копірайтер, DDB Amsterdam, сказали: «Коли ми почули новий трек Beyonce, ми одразу подумали: «Нам потрібно щось з цим зробити». Lexus Netherlands побачили таку ж творчу можливість. Пряжка ременя безпеки ілюструє, що бренд розуміє культурні нюанси і може реагувати на них. З її допомогою Lexus творчо об’єднує світи музики та автомобілебудування в гармонійний спосіб. Це найкращий бренд у своєму роді».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео