Лабіринт та птах боривітер стали основою нового логотипа Центру протидії дезінформації
03 Вер 2024, 12:39

Лабіринт та птах боривітер стали основою нового логотипа Центру протидії дезінформації

Центр протидії дезінформації зробив ребрендинг.

Команда розробила новий логотип, який тепер краще відображає цінності та місію ЦПД, а також оновили сайт.

Нова емблема поєднує стилізоване зображення лабіринту та птаха боривітра, символізуючи боротьбу з інформаційними загрозами, такими як дезінформація та пропаганда.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Лабіринт уособлює складність інформаційного простору, а боривітер — Центр, який виявляє та знешкоджує загрози, створюючи безпечний інформаційний простір.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео