Лабіринт та птах боривітер стали основою нового логотипа Центру протидії дезінформації
03 Вер 2024, 12:39

Лабіринт та птах боривітер стали основою нового логотипа Центру протидії дезінформації

Центр протидії дезінформації зробив ребрендинг.

Команда розробила новий логотип, який тепер краще відображає цінності та місію ЦПД, а також оновили сайт.

Нова емблема поєднує стилізоване зображення лабіринту та птаха боривітра, символізуючи боротьбу з інформаційними загрозами, такими як дезінформація та пропаганда.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лабіринт уособлює складність інформаційного простору, а боривітер — Центр, який виявляє та знешкоджує загрози, створюючи безпечний інформаційний простір.

Розкажіть друзям про новину