Київський обласний Центр підготовки населення до нацспротиву отримав бренд-айдентику
05 Лип 2024, 17:16

Київський обласний Центр підготовки населення до нацспротиву отримав бренд-айдентику

Впродовж останніх 10 років, а ще гостріше з 24 лютого 2022 року кожен українець, кожна українська родина відчула небезпеку для свого життя. Вже у квітні 2022 року українці наочно побачили середньовічні варварські жахливі події російського агресора у звільнених від окупації містах та селах. Попри неймовірну згуртованість і готовність захищати себе та свою країну, треба визнати, що цивільне населення ще не було готове до ефективного супротиву. Бажання, мотивація та патріотизм на той час все ще переважали навички.

Київський обласний Центр підготовки населення до національного спротиву об’єднав досвід військових, професійних інструкторів і бойових медиків для того, щоб цивільні мали можливість підготуватися до майбутніх викликів у протистоянні з агресором.

Агенція Leo Burnett Ukraine, керуючись своєю філософією HumanKind та соціально відповідальною позицією, розпочала співпрацю із центром Нацспротиву та розробила комунікаційну платформу, щоб краще розповісти українцям про його діяльність і корисні навички, що можуть здобути цивільні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агенція розробила слоган центру Нацспротиву — «Навчимо захищати своє». У цьому повідомленні головне — це персональна сильна мотивація, що об’єднала всіх українців з самого початку повномасштабного вторгнення: самозахист, захист власної родини, рідних, домівки, справи, своєї землі. Воно є одночасно закликом до усвідомлення, що захист рідного і найдорожчого — це справа кожного. В умовах довготривалого протистояння цьому треба навчатися всім: жінкам і чоловікам, студентам і бізнесменам.

Логотип, створений для центру Нацспротиву, алегорично у вигляді монограми відтворює відчуття захисту, сили, єднання.

Дмитро Стадніченко, дизайнер Leo Burnett Ukraine, зазначив: «Основний символ — це монограма перших літер двох складових назви «Нацспротив» і взаємодія графеми характерної літери «Н» з нахиленим штрихом («Національний») із повернутою в протилежний бік літерою «С» («Спротив»). Лігатура двох літер побудована на комбінації жовтого та блакитного кольорів. Синій прямокутний елемент із заокругленими кутами щільно з’єднаний з жовтими штрихами літери «Н», яка символізує сучасну українську націю, що прагне зберегти ідентичність і продовжує виборювати свою незалежність зі зброєю в руках, як і понад сто років тому під час визвольної боротьби, коли українська графема повернулася до нас зі сторінок стародавніх рукописів і стін Святої Софії. Літера щільно заповнює праву половину контрформи «протилежної» «С», а розгорнута в інший бік апертура синьої літери ніби утримує нахилений з’єднувальний штрих літери «Н», чим символізує стійкість, захист, силу, жертовність і готовність до спротиву».

На основі розробленого фірмового стилю центру агенція створила вебсайт, що розповідає у легкій формі про доступні безкоштовні програми навчання і дає можливість записатися на курс.

Розкажіть друзям про новину