Міський парк з каруселлю та візком для морозива, баскетбольний майданчик, що стає ідеальним місцем для літнього барбекю, автобусна зупинка у стилі Веса Андерсона — нова кампанія Spotify для плейлиста Estate 2024 занурює у мрійливу атмосферу, де панують літні хіти та їх заразливі симптоми.
Концепція оживає у ролику, у якому різні персонажі не можуть не танцювати та не співати під «Pedro» — новий кавер на хіт італійської співачки Raffaella Carrà.
Кампанія була повністю створена власними силами Dentsu у співпраці з агенцією InGood.
Саундтреком кампанії стала пісня «Pedro» від Jaxomy, Агатіно Ромеро, Raffaella Carrà — хіт, який нещодавно зібрав 6,2 мільярда переглядів на TikTok і посів перше місце у світовому чарті Spotify Viral 50 Global.