Крило янгола, що захищає українських бійців, стало логотипом американського благодійного фонду
10 Кві 2024, 17:39

Крило янгола, що захищає українських бійців, стало логотипом американського благодійного фонду

З початком війни в Україні у 2014 році стали зʼявлятися різноманітні фонди, покликані забезпечувати потреби захисників країни й постраждалого мирного населення. Після лютого 2022-го таких організацій побільшало, адже додалося людей, які потребують допомоги. 

Фонд «Вільна Україна» (Ukrainian Freedom Fund) — американська некомерційна організація, що виникла у 2014 році та поновила діяльність із повномасштабним вторгненням Росії в Україну, яка надає допомогу цивільним і забезпечує військових нелетальним спорядженням.

Завдання

Щоб фонд безперервно отримував донати від аудиторії США й Канади та міг втілювати свою місію, а допомога потрапляла безпосередньо до отримувачів, важливо комунікувати свою діяльність. Саме із цим завданням UFF звернувся до агентств групи agama: PLEON Talan, Media Direction Ukraine OMD і provid.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рішення 

Агентства підійшли до виконання завдання комплексно. І першими кроками стали:

  • Розробка комунікаційної стратегії, орієнтованої на аудиторію США й Канади.

Основа всіх комунікацій — аудиторія, на яку якраз і спрямовані комунікації. ЦА розділили на такі групи:

  • перша — люди, які вже підтримують Україну;
  • друга — підприємці, бізнеси;
  • третя — українська діаспора, люди з українським корінням.

Мета комунікації — не охопити всіх жителів США й Канаді, а зосередитися саме на тих, хто вже був дотичний до українців. Розробляючи комунікацію, спиралися на загальноприйняті стандарти розповідей про трагедії: оперували фактами, не вдаючись до мелодраматичності. І формували TоV фонду як інтонацію експерта, що допомагає Україні перемогти.

  • Оновлення брендингу

Команда provid вирішила не просто осучаснити логотип і зробити його більш зручним у використанні на різних матеріалах, а закласти в нього сенси, що відображатимуть діяльність фонду. Новий логотип не лише містить абревіатуру UFF у вигляді монограми, але й символізує крило янгола, під захистом якого перебувають українські бійці.

  • Запуск системних e-mail-розсилань.

Регулярна й систематична робота зі статистикою та базою користувачів, її фільтрація до гарячої, зацікавленої аудиторії. Особливістю комунікації в цьому каналі, яка допомагає утримати аудиторію, є використання ексклюзивного контенту: історії, якими з агентством діляться військові, історії працівників фонду, важливі новини з України. 

  • Оновлення соцмереж і їх підтримання

Щоб соцмережі відображали місію та сутність фонду, а також об’єднували спільноту благодійників і просто людей із США й Канади, які не байдужі до України, команда PLEON Talan:

  • залучає експертів із США й Канади та членів ради директорів фонду, що підвищує довіру до нього; 
  • розповідає ексклюзивні історії з передової та особисті історії українців, щоб створити людяний образ України й нагадати, що війна — це не лише статистика в новинах, але й історії живих людей;
  • формує повістку запобігання російській пропаганді. Військові і цивільні експерти із США, Канади й України чітко пояснюють реалії війни та контроверсійні питання зрозумілою американцям мовою, враховуючи їхній менталітет і ставлення до України.
  • демонструє допомогу в дії. Публікує світлини придбаної допомоги, розповідає про долю дронів і машин, які були передані.
  • Створення проморолика

Ролик мав зрозуміло й доступно пояснити мотивацію фонду, продемонструвати засади його роботи та поділитись результатами. Для цільової аудиторії дуже важливі конкретні приклади того, на що спрямована її допомога, і обґрунтоване відчуття довіри до тих, хто цією допомогою розпоряджається.

  • Оновлення сайту.

Щоб покращити користувацький досвід, оптимізувати видачу в пошукових системах і підвищити ефективність функціонування, команда агентства Media Direction Ukraine OMD провела роботу з аудиту й покращення backend, аудиту трафіку й посадкових сторінок, UX/UI-складників і конкурентного аналізу. Також попрацювала над наскрізною аналітикою, що дає змогу ефективніше й точніше відстежувати джерела трафіку з погляду зусиль на просування та використаних каналів у контексті кількості та розмірів отриманих донатів.

  • Запуск пошукової та YouTube-реклами

Додаткове paid-промо дає фонду змогу збільшити кількість залучених донатів для допомоги армії. Команда агентства налаштувала й запустила рекламу в пошуковій системі завдяки Google Ad Grants і розмістила проморолики на YouTube. Така рекламна активність охоплює багато країн, серед яких США, Канада й десяток країн Західної Європи. 

Результат 

Медіа:

  • приріст підписників в Instagram на 15 %, у Facebook — на 6 %, у LinkedIn — на 18 %; 
  • охоплення: понад 160 тисяч користувачів щомісяця в усіх каналах.

Розкажіть друзям про новину