Кріс Еванс стане обличчям бренду собачого корму
29 Лип 2022, 16:34

Кріс Еванс стане обличчям бренду собачого корму

Для багатьох чотирилапих друзів людей найважча частина дня – це очікування наступного прийому їжі. Але для власників домашніх тварин найскладнішим може бути пошук здоровішого корму для собак, щоб годувати своїх компаньйонів. Бренд собачого корму Jinx не тільки вигадав робочу формулу, а й знайшов підходящого героя, щоб рекламувати її переваги.

Прагнучи підвищити обізнаність про створення якіснішого та здорового корму для собак, Jinx почав співпрацювати з актором Крісом Евансом для нової майбутньої кампанії. У рамках кампанії бренд оголосив, що актор, підприємець та гордий тато-собачник також відіграватиме активну роль у їх діловому та творчому напрямі.

Еванс займатиметься стратегією та маркетингом бренду, у тому числі рекламною кампанією, в якій він зіграє головну роль і яка буде запущена у цьому році. З цим новим партнерством та кампанією бренд продовжує прагнути стати єдиним центром всього, що стосується здоров’я собак.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Хоча в минулому Еванс не співпрацював з багатьма брендами, зірка Marvel каже, що він познайомився з Jinx як споживач, коли шукав більш безпечну марку корму для свого собаки Доджера. Зрештою, у нього з’явився глибший інтерес до бренду, коли він дізнався про нього більше.

«Просто почути про його місію і почати зі здоров’я ваших тварин, годувати собак гарною їжею і піклуватися про харчування не повинно розорювати вас», — сказав Еванс. «Це мають бути не лише багаті собаки, які здорові та добре їдять. Вони справді зробили щось грандіозне».

Що стосується творчого майбутнього бренду, Еванс прагне знайти баланс між інформативністю, розвагою та щирістю.

«Основна мета – підвищити поінформованість про продукт, і я думаю, що є спосіб зробити щось веселе, що запам’ятовується, а також чіпляє за ниточки того, чому ми любимо собак», — сказав він. «Ми всі хочемо провести якомога більше років із нашими пухнастими друзями, тому наша мета — переконатися, що собаки здорові та щасливі».

З початку пандемії дослідники відзначають повсюдне збільшення кількості споживачів, які більше дбають про інгредієнти, що входять до складу корму для їхніх тварин. Бренд, що підтримується знаменитостями такими, як Холзі, Оделл Бекхем-молодший, Тревор Ноа та інші, є лише одним із багатьох, які висунули свою формулу фокусу на здоров’ї на передній план для залучення більш лояльних споживачів.

Для Jinx залучення Еванса як амбасадора має стати хітом серед мільйонів його шанувальників, особливо тих, хто хоче скоригувати раціон своїх вихованців.

Розкажіть друзям про новину