Креативники створили айдентику культурно-соціального простору в Харкові
06 Жов 2023, 16:36

Креативники створили айдентику культурно-соціального простору в Харкові

Місце, де збираються найактивніші, найсоціальніші й найхарківські харків’яни вперше відчинило свої двері у січні 2022 року, але, на жаль, творці проєкту мали закрити простір через повномасштабне вторгнення. 

За ці півтора року проєкт не занепав, а потрохи рухався та жив, аби вже заново відкритися у місті. 

Стару харківську друкарню перевтілюють для того, аби розмістити соціально-відповідальні бізнеси та стати культурним центром в історичній будівлі.   

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Назву, айдентику та фірмовий стиль культурно-соціального простору розробила харківська стратегічно-креативна агенція Arriba! Після повного занурення в історію та особливості DRUK, команда врахувала всі особливості міста та локації, аби передати всю унікальність проєкту. 

«Бачення логотипа з’явилося органічно після нашого знайомства з архітектурними особливостями історичної будівлі. Заокруглені кути цегляної будівлі лягли в основу характеру геометрії символів. Так у нас з’явилися заокруглені кути в логотипі DRUK. Ми продовжили розкривати цю знахідку у типографічній частині айдентики. 

Нам дуже пощастило познайомитись зі шрифтовим сімейством “Buduj Sans” Івана Цанко-Хлібовича. Робота сучасного українського шрифтороба у новому розділі життя друкарні, стала дуже символічною подією. Шрифт відображає візуальні особливості нашого логотипа та базується на дослідженні форм кирилиці XI століття. І це особливо символічно, адже саме в кінці XI століття була заснована друкарня С.П. Яковлєва. Метч стався». — каже Євгеній Бабанін, дизайнер проєкту.

«Під час розробки візуального рішення для DRUK, ми прагнули поєднати історичне і сучасне, залишити асоціації із колишнім призначенням будівлі, але переосмислити їх в адаптивному та лаконічному дизайні. Ми з командою вирішили дослідити історію друкарських процесів — від ручного набору до офсетного та лазерного друку. І під час цих пошуків з’явилась ідея використати кольори палітри CMYK — зробити основою айдентики внутрішні технічні особливості друкарської справи, які максимально репрезентують та уособлюють її». — поділилася Юля Нагорна, арт-директорка.

Розкажіть друзям про новину