Або як Brain Tank шукав візуальний стиль для INVESTMAN UKRAINE, оминаючи стереотипи суспільства, пов’язані з інвестиціями.
INVESTMAN UKRAINE організували інвестиційний форум, для якого запросили Brain Tank як креативного партнера створити новий візуальний стиль.
Як каже гуру агенції Добрентій Спелімович: «Цікавий запит потребує цікавого рішення!». Команда креативників як його вірні послідовники повністю з цим згодні. Тож почали активно шукати візуальний образ, повторюючи про себе лише одну фразу — «ніяких штампів». До речі, це реклама на події, і команда приділила в ній увагу Добрентію Спелімовичу, якого відправили на форум інвестицій:

Для початку ми зосередили свою увагу на логотипі, якому прагнули додати сучасності.
Наш логотип виглядає як «IM INVESTMAN» і має два значення. По-перше, «IM» означає англійське слово «I’m», що перекладається як «я». По-друге, це перші літери слів «INVEST» і «MAN», які разом складають назву. Оновлений логотип передає думку, що кожен, хто його бачить, є частиною INVESTMAN.

Наступним нашим кроком стала розробка ключового образу. Для цього вирішили проаналізувати, які плюси й мінуси інвестицій можуть приваблювати або відштовхувати майбутніх інвесторів. Обмірковуючи плюси інвестицій, несподівано створили візуальний образ у вигляді плюса та слоган «Інвестиції — і ти в плюсі».
Так роздуми привели команду до зрозумілого образу, який легко зчитується будь-якою людиною, навіть далекою від сфери інвестицій.

Для подальшого використання візуального образу у таргетинг-рекламі команда додала до KV спеціально розроблені образи звірів у ділових костюмах.

Цей кейс — приклад того, як стереотипи можуть впливати не лише на суспільну думку, а й намагатися нав’язувати рекламі свої шаблони. Завжди важливо бути відкритим до нового і самостійно вивчати питання, які у суспільстві поросли пліснявою «загальності». Тож бажаємо вам не бути стереотипними й формувати свою думку лише з власного досвіду, не боячись шляху пізнання чогось, на перший погляд, незрозумілого.