Креативники створили пивоварню мрії для реклами
01 Сер 2024, 12:26

Креативники створили пивоварню мрії для реклами

Рекламна агенція Brain Tank створила ролик з алюзією на екскурсію для пива Zibert. Команді вдалося в короткому хронометражі показати красиве виробництво та зробити такий ролик, що глядачі, дивлячись його, захотіли не просто пива, а пива прям на заводі.

Покинути територію України для створення ролика команда не могла. Це стало невеликим розчаруванням через те, що можливості відправити глядачів до Баварії не було, але все не так погано! Як жартує Добрентій Спелімович з Brain Tank: «Якщо пиво є, то й пивоварня знайдеться».

Brain Tank взялися за роботу, як справжні архітектори: замість будівельних матеріалів у них був Unreal Engine, а замість будівельників — аніматори. 

Команда створила чотири віртуальні локації: площу на заводі, варницю, дегустаційний зал та бар, де можна скуштувати пиво.

Одна з локацій була екстер’єрною, тому для неї довелося змоделювати цілу площу на заводі, на якій знаходилася купа різних «приколясів» і навіть Wi-Fi.

Замість стандартних відео з короткими віньєтками Brain Tank вирішили створити безшовний ролик, щоб глядачі не тільки дивилися, а й думали: «Це ж як вони це зробили?»

Усі герої були зняті у павільйоні та переміщені на локацію спроєктованого заводу, по якому можна гуляти.

Одна з пасхалок — декоративна люстра з системи пивних «бульбашок», яка прикрашає стійку заводу. Якщо хтось коли-небудь мріяв про люстру з пива, Brain Tank втілили цю фантазію в реальність.

Брендувалося багато деталей, тож уважний глядач зможе помітити також брендовані маркізи.

Проєктування варниці — це окрема любов і гордість Brain Tank. Хтось коли-небудь бачив, як вариться пиво? Це схоже на магію, тільки замість чарівної палички — пивоварний чан.

Для безшовності переходів було спроектовано пам’ятник «Пиву», який у наступній сцені стає цілком реальним бокалом. Це як ті трюки з фокусами, тільки всередині — пиво!

Особливістю «пивних» роликів є їх поділ на ті, у яких можна показувати пиво, і ті, у яких можна показувати лише логотип ТМ. Brain Tank вирішили погратися з очікуваннями глядачів.

Унікальність рішення в тому, що в «спонсорській» версії не побачити пива, а в основній його буде в достатку. Це як спробувати знайти різницю між двома картинками, тільки на одній із них вам обіцяють, що пиво точно є!

Ось так створюються пивні ролики від Brain Tank. Якщо варити пиво — це мистецтво, варто спробувати зняти про нього відео!

Розкажіть друзям про новину