17 Жов 2022, 12:05

Креатив, таргетинг, вихід на нові ринки: що треба знати маркетологам

Про дієві інструменти маркетингу, вдалі стратегії локалізації українського бізнесу закордоном та вічну боротьбу креативу та маркетингу ми будемо говорити вже 27 жовтня на MRKTNG MRTH. Спікери події Дмитро Білецький, Head of Business Development and Sales «Ланет CLICK», Анастасія Верба, PR Manager Infinite, Влад Болсун, креативний директор «MOЗGI Group», тизерно поділилися своїми експертними думками щодо ключових аспектів роботи маркетолога.

Які інструменти залучення ЦА стануть максимально ефективними та «дешевими» у 2023 році?

Анастасія Верба: Відеоконтент набув величезної популярності і продовжує тримати позиції. Meta змагається з ТіkТоk, YouTube починає більше й більше просувати свої Shorts, що впливає на ефективність та вартість просування. Другим важливим фактором є комфорт контенту, який споживає аудиторія. За даними дослідження агенції newage, 71% людей в Україні дивляться відеоконтент. А найпопулярніший сайт — YouTube. Окрім того, відео залишається пріоритетним форматом також і в рекламі.

Відеоконтент набув величезної популярності і продовжує тримати позиції.
Анастасія Верба
PR Manager Infinite

Влад Болсун: Не маю глибокої експертизи в медійці, але можу впевнено сказати, що діджитал-формати — TikTok, influencer marketing, український YouTube стануть найбільш ефективними по залученню.

Дмитро Білецький: Найбільш ефективними будуть ті інструменти, де є можливість мати контакт зі своєю цільовою аудиторією. Для споживацьких сегментів зберігає свою важливість присутність у результатах пошуку. Виходячи зі специфіки бізнесу, потрібно обрати шлях реалізації. Медійні активності зміщуються синхронно трендів користувацької поведінки. Соцмережі, що набувають популярності серед молодої аудиторії, по мірі її дорослішання отримують все більше і більше важливості як канал маркетингових комунікацій.

Креатив чи/та таргетинг — на що спиратися у діджиталі?

Анастасія Верба: Креатив допомагає знизити вартість таргету. Якщо ви створюєте такі матеріали, які хочеться поширити і розповісти про них, то витрати на рекламу будуть мінімальні. Наприклад, кампанія UA Animals, де Кацуріна та Дантес закликали підтримати тваринок. Їх відео стало віральним, що дало змогу донести важливий меседж до максимальної кількості людей. Кампанія Duolingo та агенція Joracom, які створили сповіщення, що неможливо ігнорувати. Про це написали всі світові медіа без використання таргету.

Влад Болсун: Ну, звичайно, на креатив, я ж креативний директор!) Але правильний таргетинг завжди підсилює креатив, так само і навпаки.

Правильний таргетинг завжди підсилює креатив, так само і навпаки.
Влад Болсун
Креативний директор «MOЗGI Group»

Дмитро Білецький: Тільки у поєднанні якісної комунікації й потрапляння в потрібну ЦА ви можете дійсно зацікавити та спонукати до подальшої взаємодії з вашим продуктом. Креатив має доносити чітко сфокусовані акценти, оскільки у вас є тільки мить для контакту і за неї ви маєте зацікавити, ви мусите вирізнятися з інформаційного шуму. Водночас якісний таргет дозволяє достукатися креативом тільки до потрібних осіб. З еволюцією інструментів важливо бути в тренді й адаптуватись під доступні можливості таргету.

На чому будувати маркетинг-стратегію брендам, які планують у своїй діяльності виходити за межі України?

Анастасія Верба: Перш ніж будувати будь-яку комунікаційну стратегію, варто ідеально вивчити свого потенційного клієнта методами маркетингово дослідження, проведення глибинних інтерв’ю та спостерігання, щоб краще зрозуміти мікросвіт клієнта, тобто чим вони живуть, що для них важливо та цікаво.  Після цього необхідно створити тактику комунікації і починати діяти. Я би рекомендувала системно заміряти ефективність тієї чи іншої дії та системно спілкуватись з аудиторією, щоб розуміти, як покращити свою комунікацію.

Аналітика роботи конкурентів дасть розуміння щодо локальної специфіки, дієвих інструментів та уподобань споживачів.
Дмитро Білецький
Head of Business Development and Sales «Ланет CLICK»

Влад Болсун: На культурних цінностях країни чи регіону.

Дмитро Білецький:

  • Розуміння ринку: локальні особливості можуть бути докорінно відмінними і вимагати адаптації стратегії.
  • Оцінка конкурентів: аналітика роботи конкурентів дасть розуміння щодо локальної специфіки, дієвих інструментів та уподобань споживачів.
  • Технологічність та сервіс: Україна вже дивує розвиненістю технологій та якістю сервісу. Масштабуючи бізнес, візьміть найкраще з цих надбань, адаптуйте продукт до ринку, щоб сподобатися користувачам на нових для вас територіях.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео