Kraft Heinz відкрив ресторан зі стравами з вершкового сиру
12 Лип 2022, 13:08

Kraft Heinz відкрив ресторан зі стравами з вершкового сиру

Philadelphia Cream Cheese від компанії Heinz Kraft відкрила власний ресторан, і це не просто пересічна забігайлівка з сиром в основі. «Feeladelphia», як він називається, є мультисенсорною концепцією обіду, в якому робиш замовлення, ґрунтуючись на своїх почуттях.

Шеф-кухарі Єремія Стоун і Фабіан фон Хауске Вальтьєрра працюють із молочною компанією, щоб створити цей ресторан.

Ресторан буде відкритий тільки в Нью-Йорку з 14 по 16 липня, місця будуть доступні для бронювання через OpenTable. Загальний тригодинний досвід коштуватиме клієнту лише 35 доларів, а всі виручені кошти будуть передані на благодійність.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як і належить, меню повністю складається із сирних страв. Якщо у клієнта є непереносимість лактози, він може пропустити цей досвід. Однак замість назв, що описують страву, їх називають такими речами, як «чарівність», «цікавість» та «спонтанність». Ідея полягає в тому, щоб пробудити відчуття та почуття у клієнтів, коли вони насолоджуються цим новим гастрономічним досвідом.

Heinz Kraft, материнська компанія також випустить на мікросайті книгу Feeladelphia Experience: An Immersive Cookbook. Сир є основним інгредієнтом у рецептах, а книга складається зі сторінок, які можна з’їсти, слухових інтерфейсів та ароматичних взаємодій.

Активація спрямована на те, щоб оживити спільноту людей, змучених пандемією, і дати їм свого роду перепочинок, надавши новий досвід.

Розкажіть друзям про новину