Philadelphia Cream Cheese від компанії Heinz Kraft відкрила власний ресторан, і це не просто пересічна забігайлівка з сиром в основі. «Feeladelphia», як він називається, є мультисенсорною концепцією обіду, в якому робиш замовлення, ґрунтуючись на своїх почуттях.
Шеф-кухарі Єремія Стоун і Фабіан фон Хауске Вальтьєрра працюють із молочною компанією, щоб створити цей ресторан.
Ресторан буде відкритий тільки в Нью-Йорку з 14 по 16 липня, місця будуть доступні для бронювання через OpenTable. Загальний тригодинний досвід коштуватиме клієнту лише 35 доларів, а всі виручені кошти будуть передані на благодійність.
Як і належить, меню повністю складається із сирних страв. Якщо у клієнта є непереносимість лактози, він може пропустити цей досвід. Однак замість назв, що описують страву, їх називають такими речами, як «чарівність», «цікавість» та «спонтанність». Ідея полягає в тому, щоб пробудити відчуття та почуття у клієнтів, коли вони насолоджуються цим новим гастрономічним досвідом.
Heinz Kraft, материнська компанія також випустить на мікросайті книгу Feeladelphia Experience: An Immersive Cookbook. Сир є основним інгредієнтом у рецептах, а книга складається зі сторінок, які можна з’їсти, слухових інтерфейсів та ароматичних взаємодій.
Активація спрямована на те, щоб оживити спільноту людей, змучених пандемією, і дати їм свого роду перепочинок, надавши новий досвід.