Косметичний бренд створив засоби для макіяжу, натхненні печивом дівчаток-скаутів
03 Чер 2022, 17:00

Косметичний бренд створив засоби для макіяжу, натхненні печивом дівчаток-скаутів

Для тих, хто пропустив сезон печива для дівчаток-скаутів, косметичний бренд представив нову лінію косметики для шанувальників цього десерту в колабі із молодіжною організацією Girl Scouts.

Косметична компанія HipDot з Лос-Анджелесу, яка раніше співпрацювала з такими брендами продуктів харчування, як Reese’s та Cup Noodles, бере улюбленого для багатьох лінію печива та перетворює її на косметику.

Макіяж HipDot x Girl Scouts включає палітру «М’ятне печиво», в якій основна увага приділяється більш природній колірній палітрі з нюдовими, коричневими та м’ятно-зеленими відтінками. Палітра «Coconut Caramel» з персиковим, сливовим та трояндовим відтінком.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Лінія також включає три види помади, а саме «Лимон», «Кокосова карамель» і «М’ятне печиво», кожна з них ароматизована і викликає ностальгію з поїдання цього смачного печива. Бажаючі можуть придбати колекційну коробку, в якій є все з колекції.

HipDot сподіваються, що ця колекція надихне всіх прийняти себе та бути впевненими у тому, хто вони є.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео