Користуєшся сервісом виклику авто – мажор: серія роликів зламала стереотипи про клієнтів
04 Лис 2022, 11:43

Користуєшся сервісом виклику авто – мажор: серія роликів зламала стереотипи про клієнтів

Uklon запустив комунікаційну кампанію для залучення нових користувачів, де спростовує стереотип, що служба виклику авто – це загадкова розкіш, а не навпаки – можливість для кожного рухати свій світ.

Існує така думка, що викликати собі авто надто дорого і складно. Нібито поїздки коштують захмарних грошей, тому і дозволити собі це може далеко не кожен. А складно, бо це потрібно користуватися мобільним застосунком для замовлення послуг, а не просто набрати знайомого водія по номеру телефону. Креативна агенція IAMIDEA та перший український онлайн-сервіс виклику авто Uklon сприйняли цей міф як виклик і у новій комунікаційній кампанії показали реальність, яка не повʼязана з наявними в соціумі установками.

У рамках кампанії IAMIDEA розробили для Uklon ідею, яка складається з роликів та статичних зображень, що використовуються в діджиталі, де головні персонажі ламають уявлення про користувачів сервісу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ось, наприклад, героїня одного з роликів Оля вже тричі їздила на Uklon SuperApp, тому у неї всі в місті думають, що вона мажорка. Та вона не мажорка, Оля просто користується можливостями та знижками на поїздки, які Uklon SuperApp надає всім своїм новим клієнтам.

У новій кампанії разом з креативними партнерами IAMIDEA ми руйнуємо міфи про користувачів Uklon, що це тільки заможні чи якісь надсучасні люди. Нових райдерів ми мотивуємо користуватися сервісом, бо це зовсім не складно, і поїздка не коштує всіх грошей світу. А насправді це можливість, якою з легкістю може скористатися кожен.
Вадим Іщенко
маркетинг-директор Uklon

“Ми одразу зрозуміли, що це влучна ідея – цей стереотип про складну апку з дорогими авто на виклик й дійсно ще досі живий в багатьох куточках України. Правда ж в тому, що Uklon – це ще легше, ніж вже застарілі способи пересування у містах. І ми показали цю правду, де усі оті загадкові прошарені багачі, що користуються Uklon, насправді являються звичайними українцями, що просто користуються можливостями”, – Гавруш Ігор, копірайтер креативної агенції IAMIDEA.

Щоб донести цей меседж аудиторії, нові користувачі Uklon SuperApp будуть отримувати пуш-сповіщення всередині застосунку.

Розкажіть друзям про новину