Uklon запустив комунікаційну кампанію для залучення нових користувачів, де спростовує стереотип, що служба виклику авто – це загадкова розкіш, а не навпаки – можливість для кожного рухати свій світ.
Існує така думка, що викликати собі авто надто дорого і складно. Нібито поїздки коштують захмарних грошей, тому і дозволити собі це може далеко не кожен. А складно, бо це потрібно користуватися мобільним застосунком для замовлення послуг, а не просто набрати знайомого водія по номеру телефону. Креативна агенція IAMIDEA та перший український онлайн-сервіс виклику авто Uklon сприйняли цей міф як виклик і у новій комунікаційній кампанії показали реальність, яка не повʼязана з наявними в соціумі установками.
У рамках кампанії IAMIDEA розробили для Uklon ідею, яка складається з роликів та статичних зображень, що використовуються в діджиталі, де головні персонажі ламають уявлення про користувачів сервісу.
Ось, наприклад, героїня одного з роликів Оля вже тричі їздила на Uklon SuperApp, тому у неї всі в місті думають, що вона мажорка. Та вона не мажорка, Оля просто користується можливостями та знижками на поїздки, які Uklon SuperApp надає всім своїм новим клієнтам.
“Ми одразу зрозуміли, що це влучна ідея – цей стереотип про складну апку з дорогими авто на виклик й дійсно ще досі живий в багатьох куточках України. Правда ж в тому, що Uklon – це ще легше, ніж вже застарілі способи пересування у містах. І ми показали цю правду, де усі оті загадкові прошарені багачі, що користуються Uklon, насправді являються звичайними українцями, що просто користуються можливостями”, – Гавруш Ігор, копірайтер креативної агенції IAMIDEA.
Щоб донести цей меседж аудиторії, нові користувачі Uklon SuperApp будуть отримувати пуш-сповіщення всередині застосунку.