Комунікаційна агенція створила покрокову інструкцію зі збереження культурної спадщини українців
05 Лют 2025, 14:51

Комунікаційна агенція створила покрокову інструкцію зі збереження культурної спадщини українців

Домашні архіви та сімейні історії можуть бути джерелом національної спадщини — тих маленьких частинок, які разом формують нашу культуру та ідентичність. Але з чого почати і як зберегти найцінніше?

Комунікаційна агенція plusone social impact створила алгоритм «Досліди. Збережи. Поділись» в рамках великого дослідження, як долучити суспільство до збереження культурної спадщини в Україні. В основі алгоритму — покрокова інструкція, яка допоможе українцям дослідити свою культурну спадщину без спеціальних знань або підготовки. 

Дослідити, зберегти та поділитися — це три простих дії, які може зробити кожен, щоб долучитися до цієї справи та знайти свій шлях до збереження культурної спадщини, починаючи із власної родини.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дослідження також містить практичні поради для тих, хто працює із темою культурної спадщини: як закликати українців долучатися до її збереження, на чому будувати комунікаційні кампанії та з якої аудиторії почати.

Деталі та повний текст дослідження доступні за посиланням.

Розкажіть друзям про новину