Компанія Match Group, якій належать дейтинг-застосунки Tinder, Hinge, Match та Plenty of Fish, у пресрелізі, написаному за допомогою ChatGPT, повідомила про початок співпраці з OpenAI.
Match Group заявила, що почне використовувати технологію штучного інтелекту, а саме ChatGPT-4, щоб допомогти з кодуванням, дизайном, аналізом, створенням шаблонів та іншими повсякденними завданнями, включаючи комунікації.
Щоб захистити корпоративні дані, доступ до інструментів OpenAI матимуть лише навчені та ліцензовані співробітники Match Group.
Перш ніж отримати доступ до цих інструментів, співробітники Match Group також повинні будуть пройти обов’язкове навчання, яке зосереджується на відповідальному використанні, можливостях технології, а також її обмеженнях.
Керівництво Match Group нещодавно розповіло про плани компанії щодо ШІ під час звіту про прибутки за четвертий квартал, зазначивши, що цього року розробник застосунків використовуватиме технологію ШІ як для розвитку своїх існуючих продуктів, так і для створення нових.
У листі акціонерам компанії пояснювалось, як штучний інтелект може допомогти покращити різні аспекти роботи застосунку для знайомств. Наприклад, це може допомогти у створенні профілю, де Match тестує такі функції, як підбір фотографій на основі штучного інтелекту, а також генеративний ШІ для допомоги у створенні біографії.
Компанія заявила, що ШІ також покращить свої можливості підбору пари та рекомендації у таких сферах, як початок розмови, підказки та пропозиція ідей для побачень.