Команда з ампфутболу довела, що після травм та ампутацій можна повернутися до активного життя
13 Бер 2025, 10:48

Команда з ампфутболу довела, що після травм та ампутацій можна повернутися до активного життя

Інклюзивність — це не тренд, а нова реальність України. Після повномасштабного вторгнення суспільство змінюється, і ці трансформації стосуються кожного. За даними Мінсоцполітики, понад 3 мільйони українців мають інвалідність, а понад 300 тисяч отримали її внаслідок війни. Це новий соціальний ландшафт, до якого мають адаптуватися як суспільство, так і бізнес.

Саме тому Traumeel S Gel у співпраці з «Шахтар Сталеві» запустили рекламну кампанію «Рух заради майбутнього», розроблену Havas Digital Kyiv, яка доводить, що після важких травм та ампутацій можна повернутися до активного життя.

Ринок реклами в Україні лише починає адаптуватися до нових реалій. За дослідженням McKinsey & Company, 70% людей з інвалідністю стикаються з недостатньою репрезентацією у комунікації брендів. Водночас у країнах, де компанії активно розвивають інклюзивний маркетинг, на 22% зростає рівень лояльності до бренду серед загальної аудиторії.

Кампанія «Рух заради майбутнього» демонструє, що інклюзивність у комунікації — це не виняток, а нова норма. Люди з інвалідністю, які ще донедавна були практично невидимими у рекламі, стають повноцінними учасниками ринку, аудиторією та героями комунікації.

Футболісти «Шахтар Сталеві» — приклад того, як спорт може стати інструментом психологічної та фізичної реабілітації.

Міжнародні дослідження доводять, що заняття спортом:

  • прискорюють відновлення після травм на 30%;
  • на 40% зменшують рівень хронічного болю;
  • покращують психологічний стан, знижуючи рівень тривожності на 25%.

Партнерство Traumeel S Gel з «Шахтар Сталеві» — це ще один крок до того, щоб більше людей змогли повірити у себе і знайти сили рухатися вперед, навіть коли здається, що це неможливо.

Розкажіть друзям про новину