Колаборації фондів та брендів: 7 кейсів, що надихають
01 Сер 2022, 16:06

Колаборації фондів та брендів: 7 кейсів, що надихають

Соціальна відповідальність брендів — це те, без чого в 2022 році неможливо представити діяльність будь-якої компанії — від магазину з продажу суконь в Instagram до великих національних гігантів. Це, можна сказати, «новий чорний», а для України зараз це ще й потреба згуртуватись разом довкола однієї великої задачі — перемоги. З ким і як обʼєднуватись — відкрите питання для багатьох брендів.

Анна Давиденко, PR-консультантка з благодійних комунікацій та розвитку персональних брендів, зібрала 7 кейсів іноземних колаборацій з мирного життя, щоб додати вам натхнення на створення своїх.

Burberry & Smart Works 

Бренд співпрацює зі Smart Works з 2013 року, жертвуючи одяг для потребуючих жінок, які тривалий час були безробітними. Більшість учасниць Smart Works належать до етнічних меншин, а 40% — матері-одиначки. Компанія жертвує одяг, аби підвищити впевненість жінок перед співбесідою, а також надає капсулу робочого гардеробу, що має прослужити їм до першої зарплати.

Starbucks & Mermaids

Ініціатива #whatsyourname («як тебе звати») створена з метою зібрати 100 000 фунтів на користь БФ Mermaids, що займається підтримкою транс-дітей. В рамках ініціативи кав’ярня випустила печиво “Mermaid” у вигляді хвоста русалки (нагадаю, що саме русалка зображена на лого компанії). 50 центів від продажу кожного печива йдуть на збір 100 тисяч фунтів для благодійної організації Mermaids.

Для колаборації створили рекламний ролик #whatsyourname, за сюжетом якого транс-хлопець вперше використовує своє нове ім’я при замовленні кави в Starbucks.

Gillette & Movember

Щороку протягом листопада у світі проходить соціальна ініціатива під назвою «Вусопад» від БФ Movember. Упродовж місяця чоловіки відрощують вуса з метою підвищити обізнаність людей щодо раку простати, психічного здоров’я чоловіків та запобігання суїцидам. 

Щоб створити колаборацію, Gillette вирішив піти від зворотнього й розповісти, як правильно голитися, дотримуючись правил челенджу. На сайті бренд розповів, що збривати вуса не можна, але дозволено їх стилізувати за допомогою тримера. Також Gillette поділився секретами гоління, порадив, які леза, бритви та засоби використовувати.

https://youtu.be/u7aCSHjOs9A

M&S & Breast Cancer Now

Британський бренд одягу M&S співпрацює з БФ Breast Cancer Now, який займається дослідженням раку молочних залоз. У рамках колаборації створена колекція бюстгальтерів та купальників для жінок, що мали операцію через рак грудей.

За 5 років співпраці було зібрано 13 мільйонів фунтів. Ці кошти профінансували 330 000 годин досліджень та найбільше у світі дослідження першопричин раку молочних залоз.

Cadbury & Age UK

Cadbury Dairy Milk, виробник солодощів у Великобританії, ініціював колаборацію «Пожертвуй свої слова» разом із БФ Age UK , що займається підтримкою літніх самотніх людей. 

У рамках ініціативи Cadbury випустили лімітовану колекцію солодощів. З упаковки батончиків прибрали логотип компанії та замінили його на цитати з історій літніх людей про їхнє життя. Наприклад, історії 79-річної Роуз, що поцілувала Елвіса Преслі на його концерті. 30 центів від ціни кожного батончика направлено в Age UK.

Pringles & Movember

Бренд чіпсів Pringles також долучився до руху Movember. У рамках колаборації бренд змінив логотип — на упаковках чіпсів зобразили поголеного Містера Прінглс, аби привернути увагу чоловіків до акції Movember. За допомогою співпраці було зібрано 150 тис. доларів для фонду.

Xbox & Gamers Outreach

Gamers Outreach співпрацює з Xbox у рамках ініціативи «Beyond Xbox: Therapeutic Play», яка має на меті використовувати ігри для сприяння процесу одужання дітей, які проводять тривалий час у лікарні.

Gamers Outreach — фонд, який постачає у дитячі лікарні спеціальні системи «GO Karts» (Gamers Outreach Karts), які дозволяють пацієнтам спілкуватися з друзями та родиною за допомогою ігор. «GO Karts» тепер постачають в комплекті з Xbox, екраном та іграми — усе це інтегровано в розважальний пристрій, який можна перевозити до лікарняних ліжок, аби пацієнти могли грати. Для колаборації створили короткий ролик «A Player Like Me», що розповідає історію двох людей, які з’єдналися саме через Xbox.

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину