Knorr та Tinder закликали самотніх людей «розблокувати» свій зелений прапорець
30 Січ 2025, 17:12

Knorr та Tinder закликали самотніх людей «розблокувати» свій зелений прапорець

Бренд cоусів та приправ Knorr співпрацює із застосунком для знайомств Tinder, щоб допомогти людям знайти кохання через кулінарію в День святого Валентина.

Кампанія «#UnlockYourGreenFlag» заохочує користувачів Tinder додати кулінарію як інтерес до свого профілю знайомств і підвищити ймовірність знайти свою другу половинку. Щоб допомогти споживачам відточити свої кулінарні здібності, компанія Knorr публікуватиме рецепти в TikTok та Instagram напередодні Дня святого Валентина.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Knorr US (@knorr)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія базується на дослідженні, яке показало, що 63% користувачів застосунків для знайомств з більшою ймовірністю скажуть «так» тому, хто цікавиться кулінарією, тоді як 28% респондентів не будуть зустрічатися з тим, хто не вміє готувати.

91% чоловіків і 94% жінок вважають, що знайомитися зараз складніше, ніж будь-коли. Знайти кохання в цифрову епоху може бути непросто. Виявити червоні та зелені прапорці на основі профілю може бути складно.

Кампанія Knorr ставить один зелений прапорець на чільне місце, оскільки 93% представників покоління Z вважають, що кулінарія — це «найголовніший» зелений прапорець.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео