Бренд cоусів та приправ Knorr співпрацює із застосунком для знайомств Tinder, щоб допомогти людям знайти кохання через кулінарію в День святого Валентина.
Кампанія «#UnlockYourGreenFlag» заохочує користувачів Tinder додати кулінарію як інтерес до свого профілю знайомств і підвищити ймовірність знайти свою другу половинку. Щоб допомогти споживачам відточити свої кулінарні здібності, компанія Knorr публікуватиме рецепти в TikTok та Instagram напередодні Дня святого Валентина.
Кампанія базується на дослідженні, яке показало, що 63% користувачів застосунків для знайомств з більшою ймовірністю скажуть «так» тому, хто цікавиться кулінарією, тоді як 28% респондентів не будуть зустрічатися з тим, хто не вміє готувати.
91% чоловіків і 94% жінок вважають, що знайомитися зараз складніше, ніж будь-коли. Знайти кохання в цифрову епоху може бути непросто. Виявити червоні та зелені прапорці на основі профілю може бути складно.
Кампанія Knorr ставить один зелений прапорець на чільне місце, оскільки 93% представників покоління Z вважають, що кулінарія — це «найголовніший» зелений прапорець.