27 Бер 2024, 17:41

КМФР 2024 представив перших членів міжнародного журі

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2024 анонсує журі, до якого долучились провідні світові експерти в галузі рекламної індустрії. 

Члени журі КМФР відібрані із особливою увагою, адже до нього входять міжнародні фахівці, які мають досвід участі та перемоги на найпрестижніших світових рекламних конкурсах, включно з Cannes Lions. 

До перших членів міжнародного журі КМФР 2024 увійшли: 

  • Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Польща;
  • Lia Bira, Creative Director, McCann Worldgroup Bucharest, Румунія;
  • Nicolás López, Chief Creative Director, Partner, Loca Santiago, Чілі;
  • Prerna Mehra, Creative Director & Head of Art, MullenLowe MENA, ОАЕ;
  • Mariana Peluffo, Global Creative Director, Publicis One Touch, Німеччина;
  • Bobby Petrov, Creative & Strategy Director, All Channels Group, Болгарія;
  • Sean Poropat, Chief Creative Director, Co-Owner, Studio SONDA, Угорщина;
  • Sari-Liia Tonttila, Managing Director, Ahjo Communications, Фінляндія;
  • Jure Tovrljan, Executive Creative Director, Pristop, Словенія;
  • Jean Benaim, Head of Strategy and Media Creativity, Havas Media Network, Франція;
  • Nikola Foktova, Creative Director, Leo Burnett Prague and MSL, Чехія;
  • Sebastian Haus, Creative Director, Accenture Song, Німеччина;
  • Vince McSweeney, Chief Creative Officer, McCann Central, Велика Британія;
  • Juha-Matti Nieminen, Executive Producer, CEO, Directors Guild Helsinki, Фінляндія;
  • Catalin Rusu, Chief Creative Officer, CEO, Rusu+Bortun, Румунія;
  • Michal Sek, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi, Польща;
  • Tao Legêne Thomsen, Founder & Creative Partner, Innovation, STAN — The Fandom Agency, Данія;
  • Vesselin Trandov, Senior Copywriter, The Smarts, Болгарія;

У 2024 році конкурсні роботи КМФР будуть оцінювати 6 міжнародних команд журі та одна клієнтська команда, утворена з представників рекламодавців. Наразі представлені члени журі належать до різних груп міжнародних команд журі. 

Оголошення решти членів журі відбудеться незабаром, після чого будуть анонсовані склади команд. 

Конкурсна програма КМФР поділена на 4 блоки, кожен з яких включає конкурси та категорії, що відображають ключові напрямки в рекламі та креативній галузі.

  • Блок A. CREATIVE COMMUNICATIONS орієнтований на велику креативну ідею в різних дисциплінах.
  • Блок B. CRAFT/ TECHNOLOGY визначає креативну досконалість та блискуче виконання в ключових сегментах рекламного та комунікаційного продакшн процесу, а також творче використання технологій та технік, де технологія відіграє важливу роль у комунікації.
  • Блок C. SOCIAL GOALS CONTESTS нагороджує кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
  • Блок D. CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги. 

Regular Deadline — 1 квітня. Прийом робіт відкрито на сайті.

Фестиваль проводиться в межах Ukrainian Creative Stories. Генеральний партнер події 2024 — Нова Пошта, яка доставляє перемоги.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео