КМФР 2024 представив перших членів міжнародного журі
27 Бер 2024, 17:41

КМФР 2024 представив перших членів міжнародного журі

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2024 анонсує журі, до якого долучились провідні світові експерти в галузі рекламної індустрії. 

Члени журі КМФР відібрані із особливою увагою, адже до нього входять міжнародні фахівці, які мають досвід участі та перемоги на найпрестижніших світових рекламних конкурсах, включно з Cannes Lions. 

До перших членів міжнародного журі КМФР 2024 увійшли: 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Польща;
  • Lia Bira, Creative Director, McCann Worldgroup Bucharest, Румунія;
  • Nicolás López, Chief Creative Director, Partner, Loca Santiago, Чілі;
  • Prerna Mehra, Creative Director & Head of Art, MullenLowe MENA, ОАЕ;
  • Mariana Peluffo, Global Creative Director, Publicis One Touch, Німеччина;
  • Bobby Petrov, Creative & Strategy Director, All Channels Group, Болгарія;
  • Sean Poropat, Chief Creative Director, Co-Owner, Studio SONDA, Угорщина;
  • Sari-Liia Tonttila, Managing Director, Ahjo Communications, Фінляндія;
  • Jure Tovrljan, Executive Creative Director, Pristop, Словенія;
  • Jean Benaim, Head of Strategy and Media Creativity, Havas Media Network, Франція;
  • Nikola Foktova, Creative Director, Leo Burnett Prague and MSL, Чехія;
  • Sebastian Haus, Creative Director, Accenture Song, Німеччина;
  • Vince McSweeney, Chief Creative Officer, McCann Central, Велика Британія;
  • Juha-Matti Nieminen, Executive Producer, CEO, Directors Guild Helsinki, Фінляндія;
  • Catalin Rusu, Chief Creative Officer, CEO, Rusu+Bortun, Румунія;
  • Michal Sek, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi, Польща;
  • Tao Legêne Thomsen, Founder & Creative Partner, Innovation, STAN — The Fandom Agency, Данія;
  • Vesselin Trandov, Senior Copywriter, The Smarts, Болгарія;

У 2024 році конкурсні роботи КМФР будуть оцінювати 6 міжнародних команд журі та одна клієнтська команда, утворена з представників рекламодавців. Наразі представлені члени журі належать до різних груп міжнародних команд журі. 

Оголошення решти членів журі відбудеться незабаром, після чого будуть анонсовані склади команд. 

Конкурсна програма КМФР поділена на 4 блоки, кожен з яких включає конкурси та категорії, що відображають ключові напрямки в рекламі та креативній галузі.

  • Блок A. CREATIVE COMMUNICATIONS орієнтований на велику креативну ідею в різних дисциплінах.
  • Блок B. CRAFT/ TECHNOLOGY визначає креативну досконалість та блискуче виконання в ключових сегментах рекламного та комунікаційного продакшн процесу, а також творче використання технологій та технік, де технологія відіграє важливу роль у комунікації.
  • Блок C. SOCIAL GOALS CONTESTS нагороджує кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
  • Блок D. CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги. 

Regular Deadline — 1 квітня. Прийом робіт відкрито на сайті.

Фестиваль проводиться в межах Ukrainian Creative Stories. Генеральний партнер події 2024 — Нова Пошта, яка доставляє перемоги.

Розкажіть друзям про новину