Найбільший український виробник їжі для котів та собак Kormotech запустив спільну колаборацію одразу із двома зірковими блогерами — амбасадором України, німецьким стилістом Френком Вільде, що активно виступає на підтримку України та щодня розміщує на своїй Instagram-сторінці ліфтолуки з елементами української айдентики, слоганами та виробами українських дизайнерів, та бойовим котом Шайбіком, чий перперент Олександр Ляшук зараз захищає Україну у лавах ЗСУ.
За сюжетом, Френк та Шайбік виконували «секретну місію» — доставляли їжу від флагманських брендів Kormotech, а саме суперпреміального Optimeal та преміального Club 4 Paws з України до Німеччини, де одночасно проходила провідна petfood & petcare виставка Interzoo 2024.
«Це наша перша корпоративна інтеграція такого масштабу. У нас спільні цінності, тож спільна історія була справою часу. 7 травня починалась виставка, 2 травня ми написали сценарій, — розповідає Аліна Смишляк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech. — Зробити спільну інтеграцію у рідній країні Френка — це наша подяка йому та його команді за ту величезну справу підтримки України, яку вони роблять, щодня нагадуючи, що ми продовжуємо боротьбу та лишаємось форпостом вільного світу».
До слова, Френк є одним із найвідданіших підписників Шайбіка і давно мріяв познайомитись із ним особисто.
«Україна зараз стоїть на захисті всієї Європи, мало хто з цивільного населення, хто живе спокійне європейське життя, це розуміє. Я — великий шанувальник Шайбіка і його петперента Олександра, можу тільки захоплюватись їх мужністю і стійкістю. Колаборація дала мені нагоду зустрітись із Шайбіком, але, на жаль, не з Олександром. Сподіваюсь, у мене буде ще одна нагода зустрітись з відважним захисником і подякувати йому особисто. Відвідуючи Україну, я кожного разу приємно вражений якістю місцевої продукції і впевнений, що українське виробництво заслуговує бути на полицях всіх магазинів», — ділиться Френк Вільде.
«Ми в I AM INFLUENCER Agency зробили колаборацію українського інфлюенсера бойового кота @shaybaboy з німецьким фешн інфлюенсером Френком Вільде, і таким чином одні з перших обʼєднали іноземний ринок інфлюенс-маркетингу з українським, привернувши увагу іноземної аудиторії до українського продукту, — пояснила СЕО агенції I AM INFLUENCER Вероніка Синиця. — Ми надали голос і характер петінфлюенсеру Шайбіку, тепер він має надважливу місію і продовжує дарувати радість своїм підписникам».