Кішка Карла Лагерфельда стала обличчям кампанії Hublot
06 Тра 2025, 16:39

Кішка Карла Лагерфельда стала обличчям кампанії Hublot

Кішка покійного модельєра Карла Лагерфельда Шупетт стала обличчям ювілейної кампанії швейцарського бренду годинників Hublot, присвяченої 20-річчю колекції Big Bang.

У роликах Шупетт тримає фігура в костюмі, одягнена в червону керамічну модель Big Bang 20th Anniversary Red Magic.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Hublot (@hublot)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія подвоює новий слоган Hublot «Own It», який спирається на теми індивідуальності та самовираження.

Включення Шупетт, на думку бренду, говорить про це. Хоча вона, як відомо, не вміє визначати час, її спосіб життя і публічна персона уособлюють певну зухвалість і самовладання, які Hublot бачить відображеними у своєму підході до годинникової справи.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео