Кішка Карла Лагерфельда стала обличчям кампанії Hublot
06 Тра 2025, 16:39

Кішка Карла Лагерфельда стала обличчям кампанії Hublot

Кішка покійного модельєра Карла Лагерфельда Шупетт стала обличчям ювілейної кампанії швейцарського бренду годинників Hublot, присвяченої 20-річчю колекції Big Bang.

У роликах Шупетт тримає фігура в костюмі, одягнена в червону керамічну модель Big Bang 20th Anniversary Red Magic.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Hublot (@hublot)

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кампанія подвоює новий слоган Hublot «Own It», який спирається на теми індивідуальності та самовираження.

Включення Шупетт, на думку бренду, говорить про це. Хоча вона, як відомо, не вміє визначати час, її спосіб життя і публічна персона уособлюють певну зухвалість і самовладання, які Hublot бачить відображеними у своєму підході до годинникової справи.

Розкажіть друзям про новину