Застосунок, який популяризував свайпинг у тому вигляді, у якому всі його знають, дав зрозуміти одну річ: нескінченні враження та можливості починаються з одного свайпу.
Tinder запустив три нові мрійливі, насичені короткі рекламні ролики, які розповіли про безмежні можливості, які може надати дейтинг-застосунок – від несподівано приємної ночівлі до роману, що перетворився на літні канікули і триває далі.
Ролики представили останню інсталяцію «It Starts With a Swipe», орієнтованої на покоління Z платформи для обміну повідомленнями, яка була запущена на початку цього року з ефірною кампанією.
Нові ролики під назвами «Summer Fling», «Breakfast Boy» та «You Took Him Home» використовують ту саму естетику, досліджуючи різноманітні можливості, які молоді люди можуть знайти в Tinder.
«У центрі цієї глобальної кампанії Tinder – можливості: чи то зустріч на одну ніч, чи то літнє кохання, чи то щось, що переростає у довготривалі стосунки, – зазначила головний маркетолог бренду Мелісса Хоблі. – Ми розробили довгострокову платформу бренду, яка дійсно відображає сміливий, беззастережний і непомітний зсув у тому, як молодіжна культура підходить до знайомств і стосунків».
Кампанія була розроблена у партнерстві з нью-йоркським креативним агентством Mischief @ No Fixed Address.