Кінематографічні ролики Tinder розповіли про безмежні можливості свайпу
07 Сер 2023, 14:36

Кінематографічні ролики Tinder розповіли про безмежні можливості свайпу

Застосунок, який популяризував свайпинг у тому вигляді, у якому всі його знають, дав зрозуміти одну річ: нескінченні враження та можливості починаються з одного свайпу.

Tinder запустив три нові мрійливі, насичені короткі рекламні ролики, які розповіли про безмежні можливості, які може надати дейтинг-застосунок – від несподівано приємної ночівлі до роману, що перетворився на літні канікули і триває далі.

Ролики представили останню інсталяцію «It Starts With a Swipe», орієнтованої на покоління Z платформи для обміну повідомленнями, яка була запущена на початку цього року з ефірною кампанією.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нові ролики під назвами «Summer Fling», «Breakfast Boy» та «You Took Him Home» використовують ту саму естетику, досліджуючи різноманітні можливості, які молоді люди можуть знайти в Tinder.

«У центрі цієї глобальної кампанії Tinder – можливості: чи то зустріч на одну ніч, чи то літнє кохання, чи то щось, що переростає у довготривалі стосунки, – зазначила головний маркетолог бренду Мелісса Хоблі. – Ми розробили довгострокову платформу бренду, яка дійсно відображає сміливий, беззастережний і непомітний зсув у тому, як молодіжна культура підходить до знайомств і стосунків».

Кампанія була розроблена у партнерстві з нью-йоркським креативним агентством Mischief @ No Fixed Address.

Розкажіть друзям про новину