Кількість людей із ожирінням зменшилася через заборону реклами в британському метро
05 Сер 2022, 12:39

Кількість людей із ожирінням зменшилася через заборону реклами в британському метро

Хоча проблема ожиріння відійшла на другий план після COVID-19 і мавпячої віспи, його поширеність, як і раніше, викликає величезне занепокоєння у органів охорони здоров’я. При цьому Великобританія зазначає, що у 2015 році майже дві третини дорослих в Англії були класифіковані як ті, хто має надмірну вагу.

Управління охорони здоров’я Англії вважає, що ця проблема є причиною понад 30 тисяч смертей щорічно. Насправді, питання настільки актуальне, що ожиріння може перевершити куріння тютюну і стати основною причиною смерті.

Щоб вирішити цю проблему, ще в 2019 році мережі корпорації для керування транспортною системою Лондона Transport for London (TfL) запровадили обмеження на рекламу нездорової їжі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Через три роки після такого нововведення дослідники з Шеффілдського університету та Лондонської школи гігієни та тропічної медицини, які вивчили наслідки заборони, заявили, що вона допомогла запобігти майже 100 тисяч випадків ожиріння і зекономила Національній службі охорони здоров’я 200 мільйонів фунтів стерлінгів (242 мільйони доларів).

Дослідження, в ході якого було опитано 1970 чоловік у Лондоні та Північній Англії, показало, що заборона реклами призвела до зниження хворих покупок у продуктових магазинах мандрівників на 1000 ккал.

Використовуючи економічну модель охорони здоров’я, засновану на даних Національної служби про вагу та стан здоров’я, дослідники припустили, що зусилля TfL, безумовно, заслуговують на увагу, враховуючи, що вони могли запобігти 2875 випадків діабету та 1915 випадків серцево-судинних захворювань.

«Насамкінець, обмеження реклами продуктів з високим вмістом насичених жирів і солі в мережі громадського транспорту в Лондоні, ймовірно, призвело до значних переваг для здоров’я та економіки. Політика зовнішньої реклами є ефективним інструментом, що допомагає зменшити ожиріння населення та його довгострокові наслідки», — підсумувало дослідження.

Можливо, якою б успішною не виявилася ця ініціатива, ті ж самі правила застосовуватимуться до інших регіонів Великобританії і, можливо, навіть до решти світу.

Розкажіть друзям про новину