Kia випробувала гравців League of Legends на гоночній трасі
11 Вер 2023, 11:05

Kia випробувала гравців League of Legends на гоночній трасі

Як головний партнер чемпіонату League of Legends EMEA, який проводить ігрова компанія Riot Games, автовиробник Kia вирішив випробувати фанатів кіберспорту своїм челенджем Tilt-Proof.

Гравці, які наважуються взяти участь, повинні дотримуватися одного, здавалося б, простого правила: зберігати спокій, поки автомобіль мчить по гоночній трасі. Якщо вони втратять самовладання, або «нахиляться», як кажуть геймери, вони залишаться ні з чим.

Розважальний контент призначений для просування новітнього застосунку Facial Analysis, який відстежує найменші емоційні реакції учасника в поєднанні з пульсоміром та пульсоксиметром, що дозволяє відстежувати найменші емоційні реакції.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ця кампанія стала ідеальною можливістю об’єднати дві концепції: стійкість до нахилів, що пов’язано з нашим партнерством з League of Legends EMEA Championship, та EV6 GT, наш автомобіль World Performance Car 2023 року», — говорить Девід Хільберт, директор з маркетингу Kia Europe.

«Ставлячи перед учасниками завдання проїхати на EV6 GT без «нахилу», ми хотіли продемонструвати, наскільки цікавим та динамічним є водіння EV6 GT. Той факт, що кожен з них «нахилився», доводить, на що здатен EV6 GT — на захоплюючу та динамічну їзду».

Це перша кампанія в соцмережах від креативного агентства Innocean Berlin. Кампанія стартує в Instagram, TikTok та Twitch і охопить різні європейські ринки.

Рікардо Вольф, виконавчий креативний директор Innocean Berlin, додав: «Це один з тих прекрасних випадків, коли новітні технології взаємодіють з людськими емоціями, і все це за підтримки приголомшливого, відзначеного нагородами автомобіля. Я впевнений, що ми підкидаємо маленьке запитання у свідомість кожного, хто стикається з нашим викликом: «Чи залишуся я стійким до нахилу?».

У рекламі взяли участь такі геймери, як Хорхе Казановас, Кармен Санчес, Ромен Жак і Даніель Брукман. Шанувальники League of Legends миттєво впізнають в голосі відомого диктора Аарона Чемберлена, всім відомого як Медік.

Kia застерегла глядачів, щоб вони не намагалися повторити це вдома, відео було знято в автоцентрі в контрольованих умовах.

Розкажіть друзям про новину