KFC Canada у співпраці з креативним агентством Courage переосмислює межі реклами та залучення споживачів за допомогою нової кампанії, яка використовує можливості штучного інтелекту.
Кинувши виклик машині, щоб вона приготувала культовий рецепт смаженої курки, KFC ще раз довів, що його пропозиція дійсно не має собі рівних за смаком та якістю.
Поєднуючи передові технології з автентичністю бренду, канадський підрозділ KFC залучив штучний інтелект для аналізу найбільш популярних рецептів смаженої курки, доступних в Інтернеті. Завдання було простим: чи може ШІ відтворити улюблений рецепт смаженої курки KFC?
Маючи на руках згенерований ШІ рецепт, KFC вирішила провести випробування обох версій і створити сліпий дегустаційний тест, запропонувавши учасникам можливість спробувати курку за рецептом ШІ та KFC без жодної упередженості. Результати були однозначними: курка KFC стала переможцем.