KFC Таїланд випустив лімітовану колекцію відер та супутніх товарів у рамках співпраці з відомим художником TIKKYWOW.
У рамках колаборації, яка збігається з національним святом Таїланду Сонгкран, що проходить 13-15 квітня, культовий поп-арт художника прикрашав знакове відро бренду, а також вуличні інсталяції та інсталяції з підтримкою доповненої реальності.
Щоб оживити дизайн, перехожі змогли спрямувати свої камери на вуличні інсталяції та зафіксувати магію шедеврів художника TIKKYWOW.
Колаборація також включає лімітовану колекцію товарів під назвою SUMMERWOW, яка включає футболки, дощовики, капелюхи-відра, сумки-відра та міні-сумки для телефонів, що вирізняються однаковим яскравим дизайном.
Кампанія також включала «вечірню феєрію» з музикою та ді-джеями, а також гігантське відро KFC, в якому розміщена колекція сувенірної продукції.
Сухайл Лімбада, директор з маркетингу KFC в Таїланді, сказав: «Колаборація KFC та TIKKYWOW натхненна нашими шанувальниками, які знають все про останню моду, мистецтво та тренди. Це свято сучасної тайської культури та її сміливого стилю життя, що створює колаборацію, сповнену зухвалих сюрпризів, які надихнуть вас отримати максимум задоволення від святкування Сонгкрану після кількох років мовчанки».