KFC показав, що бачить зсередини культове відро з куркою
26 Вер 2024, 10:35

KFC показав, що бачить зсередини культове відро з куркою

Знову настала пора року, коли культове відерце KFC займає центральне місце, готове подати смачну порцію радості та ностальгії в рамках найбільшої диджитал-кампанії року — «First Bucket’s On Us».

Представлене полковником Сандерсом у 1950-х роках, це улюблене відерце стало не просто культовою тарою, а символом затишку, свята і просто незабутніх моментів у всьому світі. Від сімейних бенкетів до пізніх нічних посиденьок, відерце KFC — ідеальний кулінарний компаньйон.

Тож, щоб відзначити це, KFC перевернув сценарій, показавши відро з куркою так, як канадці ще ніколи не бачили — зсередини, ззовні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія, розроблена агенцією Courage Inc., розпочинається з яскравого ролика, у якому показано захоплення від отримання першого безкоштовного відерця за допомогою персонажів, які оспівують всесвітню любов до KFC. З особливим акцентом на курці за оригінальним рецептом, яка вже стала улюбленою серед канадців, ця кампанія оживляє любов до відерця у новий, захопливий спосіб для молодого покоління шанувальників курячого м’яса.

Кампанія буде показана на телебаченні та OLV разом з потужними візуалами в соціальних мережах. З 25 вересня по 10 листопада канадці можуть отримати своє перше відерце з шести порцій безкоштовно, витративши мінімум 15 доларів у застосунку KFC.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel