Кожен знає, гостра їжа — це круто, за винятком того, що ранок після неї може бути трохи… важким.
Нова кампанія нідерландського підрозділу KFC, присвячена його гострим крильцям Lava Hot Wings, гумористично показала, як увечері чоловік насолоджується стравою, однак згодом це неминуче закінчилося ранком у вбиральні.
При цьому мережа ресторанів фаст-фуду нагадує, що гострі крильця варті цього.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.