KFC оголосив своїм конкурентам війну курячих крилець
18 Жов 2024, 10:59

KFC оголосив своїм конкурентам війну курячих крилець

KFC запустила веселу кампанію «Chicken Tenders Battle», у якій оголошує війну курячих крилець своїм конкурентам.

Хоча «війни курячих сендвічів», можливо, закінчилися, гігант фаст-фуду розпочинає нову битву за звання найкращого виробника курки серед конкурентів.

Рекламний ролик зображує чоловіка, який звертається з мотиваційною промовою до «синів і дочок Кентуккі», а потім показує руйнування і втрати, яких завдала війна.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Головний герой закінчує свою промову, присвячуючи наступну битву Кентуккі… і курячим крильцям. Потім люди марширують через відкрите поле з відрами KFC, барабанними паличками та щипцями, готові розпочати наступну битву.

Розкажіть друзям про новину