Німецька мережа магазинів Aldi та агенція McCann UK створили нову рекламу, яка повідомила про довгоочікуване повернення Кевіна-морквини.
Рекламний ролик почався з того, що Кеті, Бебі Джаспер та Шантене поспішають в аеропорт, щоб встигнути на рейс до Парижа. Як тільки вони сили у літаку, Кеті зауважила, що когось не вистачає. Це «КЕВІН!». Ролик нагадує всім відомий різдвяний фільм «Сам удома».
Кампанія підтримується у діджитал форматі, зовнішньою рекламою, у друкованих виданнях, на радіо та соціальних мережах. Aldi попросив також своїх підписників у TikTok підтримати Кевіна, відтворивши культову сцену з реклами.
Адам Заваліс, директор з маркетингу Aldi UK, сказав: «Різдво святкує радість бути з близькими, і цього року як ніколи нам усім потрібно трохи легких розваг, коли ми разом святкуємо сезон».
«І це не був би святковий сезон без Моркви Кевіна на екранах наших телевізорів, і святковий виступ цього року напевно змусить націю кричати «КЕВІН!», коли ми вітаємо його повернення на сьомий рік».