Катерина Співакова приєдналася до команди топменеджменту Kernel. Бліц-інтерв’ю
03 Лют 2023, 10:00

Катерина Співакова приєдналася до команди топменеджменту Kernel. Бліц-інтерв’ю

На початку січня Катерина Співакова очолила напрямок комунікацій та GR одного з лідерів агропромислового комплексу (АПК) України — Kernel. До цього вона відповідала за комунікації у Фонді Ріната Ахметова. MMR запитав Катерину про завдання на новій посаді та зміни в комунікаційній політиці компанії.

Які завдання стоять перед вами на новій посаді?

  • Управління репутацією та брендом Kernel як в Україні, так і за її межами.
  • Генерація попиту на український с/г продукт та його позиціонування на ключових міжнародних ринках.
  • Робота з партнерами Kernel, розвиток програм лояльності та регулярна комунікація з ними.
  • Співпраця з держустановами та органами влади. Розвиток систем внутрішньої комунікації (в Kernel працює ~11,5 тис. людей).
  • Кризовий менеджмент та інше.

На чому зосередитесь у напрямку GR?

У GR я працюватиму передусім над побудовою системного діалогу з органами влади з поточних питань. Зараз основний фокус у взаємодії з урядом, а також із міжнародними організаціями — це робота зернового коридору, global food security, а також підтримка ЗСУ та цивільних, що постраждали від війни — Kernel вже надав таку допомогу на понад 1 млрд гривень, це найбільша цифра в галузі.

Наш бізнес та ситуація загалом із експортом впливають на глобальну продовольчу безпеку.
Катерина Співакова
Kernel

Як оцінюєте рівень комунікацій в українському АПК?

Український АПК, на мій погляд, завжди був сфокусований виключно на внутрішніх комунікаціях (побудові бренду роботодавця) та комунікаціях усередині галузі. Останнім часом ця тенденція потроху змінюється, і компанії починають комунікувати більш відкрито назовні. Щодо нашої компанії — оскільки Kernel є найбільшим у світі виробником та експортером соняшникової олії та найбільшим в Україні експортером зернових — наш бізнес та ситуація загалом із експортом впливають на глобальну продовольчу безпеку, отже ми регулярно комунікуємо і в міжнародному просторі та отримуємо запити від таких глобальних медіа, як Bloomberg та CNN.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Які трансформації очікують Kernel в публічних проявах?

Kernel, як лідер галузі та дуже технологічна компанія, володіє великими обсягами даних та має потужний аналітичний відділ. Ми почнемо публікувати дані, які є важливими для галузі. Я вже зазначила стосовно міжнародних комунікацій. А ще? Слідкуйте за новинами Kernel у соціальних мережах, буде цікаво!

Розкажіть друзям про новину