Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру
03 Жов 2024, 11:55

Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру

Капелюхи бренду Ruslan Baginskiy стали музейними експонатами Лувру.

У рамках виставки в Музеї декоративного мистецтва були представлені три капелюхи Ruslan Baginskiy: Baker Boy Cap, Cowboy Hat і Faux-Fur. 

Після виставки ці головні убори поповнять національний архів сучасної моди.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео