Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру
03 Жов 2024, 11:55

Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру

Капелюхи бренду Ruslan Baginskiy стали музейними експонатами Лувру.

У рамках виставки в Музеї декоративного мистецтва були представлені три капелюхи Ruslan Baginskiy: Baker Boy Cap, Cowboy Hat і Faux-Fur. 

Після виставки ці головні убори поповнять національний архів сучасної моди.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину