Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру
03 Жов 2024, 11:55

Капелюхи українського бренду стали музейними експонатами Лувру

Капелюхи бренду Ruslan Baginskiy стали музейними експонатами Лувру.

У рамках виставки в Музеї декоративного мистецтва були представлені три капелюхи Ruslan Baginskiy: Baker Boy Cap, Cowboy Hat і Faux-Fur. 

Після виставки ці головні убори поповнять національний архів сучасної моди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину