Таке рішення «Каннські леви» прийняли після вторгнення Росії в Україну.
У своїй заяві власник фестивалю компанія Ascential заявила: «Незважаючи на наше бажання відзначати творчість звідусіль, ми прийняли рішення не приймати заявки чи делегації від російських організацій на Cannes Lions або пов’язані з ними програми нагород».
Тижневий захід залучає тисячі брендів, агентств, маркетологів та креативних людей з усього світу. Його повернення на південь Франції в червні було дуже очікуваним після дворічної перерви через пандемію коронавірусу.
Організатори в Каннах повідомили, що приймуть усіх українських делегатів безкоштовно та забезпечать повне відшкодування коштів українським агентствам за подані нагороди.
Вартість квитка становить від 3675 євро за базовий вхід на тиждень до 9195 євро за платиновий квиток. Заявка на нагороду може коштувати від 610 євро до 2325 євро залежно від категорії. Організатори в Каннах повідомили, що приймуть усіх українських делегатів безкоштовно та забезпечать повне відшкодування коштів українським агентствам за подані нагороди, якщо це буде потрібно.
Компанія також зробить «значну пожертву» благодійним організаціям, які працюють у регіоні. «Наші думки звертаються до народу України та інших постраждалих членів громади у цей надзвичайно важкий час», — зазначають організатори.