Застосунок YesHelp, розроблений командою канадської технологічної компанії OneIQ Corp., став доступний для користувачів iOS та Android у понад 60 країнах. Додаток забезпечує новий рівень прямого й безпечного спілкування між українцями, які потребують допомоги, та тими, хто готовий допомогти їм з усім – від облаштування місця проживання та транспорту до догляду за дітьми та домашніми тваринами, різноманітних пожертв. YesHelp дбає про безпеку обох сторін і допомагає їм подолати мовний бар’єр перед зустріччю в реальному житті.
З лютого 2022 року близько 12,6 мільйона людей були змушені покинути Україну, у світі сталася найбільша криза переміщення з часів Другої світової війни. Переміщеним особам і їхнім сім’ям потрібно інтегруватися у нові спільноти та налаштовувати місцеві контакти, щоб відновити відчуття нормальності та облаштуватися.
Однак існує безліч бар’єрів для початку життя на новому місці. Крім розуміння чужої мови, українці мають зважати на такі ризики, як висока ймовірність шахрайства, насильство й торгівля людьми. З тим самим стикаються й місцеві волонтери, які мають довіряти людям, яких вони ніколи раніше не зустрічали. Водночас і їм, і переміщеним особам також доводиться долати мовні бар’єри, щоб спілкуватись одне з одним.
З огляду на це, команда YesHelp створила мобільний додаток, щоб будь-хто міг надавати та отримувати допомогу, де б він не перебував. Застосунок оснащений безпечною перевіркою особи на пристрої користувача від Regula, світового лідера в галузі ID-валідації, що широко використовується фінансовими та державними установами по світу. YesHelp створює захищене та зрозуміле середовище, де користувачі можуть зареєструватися лише за декілька хвилин. Після встановлення програми користувачі вибирають свою роль (того, хто хоче допомогти, або того, хто потребує допомоги), підтверджують свою особу, скануючи паспорт, водійські права або інший документ і, нарешті, проходять біометричну перевірку автентичності. Все готово, можна почати використовувати застосунок для пошуку або надання допомоги.
YesHelp зберігає конфіденційність особистих даних, якщо користувачі самі не вирішать поділитися ними. У цьому застосунку є функція обміну повідомленнями, тож українці та волонтери можуть познайомитися та поставити одне одному запитання, перш ніж обмінятися контактною інформацією чи призначати зустріч. А щоб подолати мовні бар’єри, YesHelp використовує автоматичний переклад на основі штучного інтелекту, аби користувачі могли спілкуватися в режимі реального часу та розуміти один одного так, ніби вони розмовляють однією мовою.
Враховуючи, що більшість українців, які покинули свою країну через війну, – жінки, розробники створили додаток на основі їхніх реальних інсайтів, страхів і потреб. Згідно з дослідженнями компанії, українки, як правило, відчувають себе більш комфортно і безпечно під час спілкування й отримання допомоги від інших жінок. Тому користувачі YesHelp також можуть позначити, від кого вони хочуть отримувати допомогу чи кому надавати її, вибравши у налаштуваннях жінок, чоловіків чи будь-кого.
Через застосунок YesHelp українка Світлана, яка була вимушена покинути свій дім в Кременчуці, вже знайшла місцевих волонтерів і допомогу з облаштуванням в Канаді, місті Кітченер провінції Онтаріо.
Команда YesHelp працює над додатковими функціями, такими як страхування житла волонтерів, які пропонують притулок, допомога з організацією перельотів, знижки від місцевих компаній, а також можливість для українців спілкуватися та допомагати одне одному, створюючи нові спільноти, де б вони не були.