#миПрикриваєм: кампанія пропонує ЗСУ покластися на Цивільні Сили Прикриття України
30 Бер 2022, 12:10

#миПрикриваєм: кампанія пропонує ЗСУ покластися на Цивільні Сили Прикриття України

Рекламне агентство MOROZOV створює логотип та бренд Цивільних Сил Прикриття України, що об’єднує сьогодні всіх свідомих активних українців у тилу.

Уявіть: ви — не просто працівник на своєму робочому місці чи «просто волонтер після роботи», а справжній воїн Цивільних Сил Прикриття. Всі підрозділи ЗСУ пишаються своїми шевронами, тож чому б не створити ще один для нас усіх — усіх, хто працює на перемогу України з тилу. Не втрачаємо запалу, продовжуймо до Перемоги України!
Іван Морозов
керівник агентства MOROZOV

Ідея проєкту: 

  • підкреслити важливість внеску кожного у спільну справу Перемоги України, 
  • дати всім цивільним працівникам відчути цінність своєї роботи, 
  • підтримати морально всіх, кому його зусилля здаються недостатніми, та подякувати кожному українцю.

Цілі проєкту: 

  • Підтримка ЗСУ з тилу: кожен боєць може бути впевнений, що за ним — сильне прикриття усіх сфер тилового забезпечення, а близькі у безпеці,
  • Підкреслення важливості роботи всіх громадян, що підтримують економіку України в тилу, створюють робочі місця та допомагають війську волонтерством.

Реалізація проєкту:

  • Створена емблема ЦПС України у вигляді грона калини, що символізує єдність українців та важливість внеску кожного.
  • З поширенням хештегу #миПрикриваєм цивільні громадяни підтримують віру у сили — власні та один одного.
  • Відзнятий соціальний ролик «Ми прикриваєм» пов’язує боротьбу на фронті з щоденною працею цивільних сил в єдине ціле. 

Перемога близько, адже нас об’єдналась сила-силенна заради неї. Віримо в ЗСУ. Вони можуть покластись на Цивільні Сили Прикриття України, бо #миПрикриваєм.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину