#миПрикриваєм: кампанія пропонує ЗСУ покластися на Цивільні Сили Прикриття України
30 Бер 2022, 12:10

#миПрикриваєм: кампанія пропонує ЗСУ покластися на Цивільні Сили Прикриття України

Рекламне агентство MOROZOV створює логотип та бренд Цивільних Сил Прикриття України, що об’єднує сьогодні всіх свідомих активних українців у тилу.

Уявіть: ви — не просто працівник на своєму робочому місці чи «просто волонтер після роботи», а справжній воїн Цивільних Сил Прикриття. Всі підрозділи ЗСУ пишаються своїми шевронами, тож чому б не створити ще один для нас усіх — усіх, хто працює на перемогу України з тилу. Не втрачаємо запалу, продовжуймо до Перемоги України!
Іван Морозов
керівник агентства MOROZOV

Ідея проєкту: 

  • підкреслити важливість внеску кожного у спільну справу Перемоги України, 
  • дати всім цивільним працівникам відчути цінність своєї роботи, 
  • підтримати морально всіх, кому його зусилля здаються недостатніми, та подякувати кожному українцю.

Цілі проєкту: 

  • Підтримка ЗСУ з тилу: кожен боєць може бути впевнений, що за ним — сильне прикриття усіх сфер тилового забезпечення, а близькі у безпеці,
  • Підкреслення важливості роботи всіх громадян, що підтримують економіку України в тилу, створюють робочі місця та допомагають війську волонтерством.

Реалізація проєкту:

  • Створена емблема ЦПС України у вигляді грона калини, що символізує єдність українців та важливість внеску кожного.
  • З поширенням хештегу #миПрикриваєм цивільні громадяни підтримують віру у сили — власні та один одного.
  • Відзнятий соціальний ролик «Ми прикриваєм» пов’язує боротьбу на фронті з щоденною працею цивільних сил в єдине ціле. 

Перемога близько, адже нас об’єдналась сила-силенна заради неї. Віримо в ЗСУ. Вони можуть покластись на Цивільні Сили Прикриття України, бо #миПрикриваєм.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину