04 Кві 2024, 16:03

Кампанія українського всесезонного курорту розповіла про найяскравіші зимові спогади з дитинства

Креативна молодь — це майбутнє України. Покоління творчих та амбітних студентів, які продовжують навчатися та генерувати нетривіальні рішення для національних бізнесів.

І рекламна кампанія всесезонного курорту Bukovel стала яскравим прикладом обміну досвідом, думками та проявом нестримного творчого потенціалу.

Разом з молодими креаторами Bukovel пропонував подивитися на зиму інакше: пробудити найсвітліші спогади про зиму та віднайти теплі миті, які зігріють, навіть у найлютіші морози.

А зима яка?

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Така, що кличе в подорож. 

Коли драйвово, але безпечно. 

Коли активно, але ліниво. 

А зима де? Вона в серці. Серці Карпат.

В основі сезонної рекламної кампанії — копірайти з серією відповідей на питання «А зима яка?», які надихали на позитивні емоції та занурювали у світлі спогади з дитинства.

Коли ніс червоний, але ти щасливий.
Коли танцюєш від морозу, щоб зігрітись.
Коли ліпиш сніговика (або грязьовика).
Мамине «А шапка де?».

Ці спогади й асоціації викликали усмішку та надихали відкрити нову сторону зими.

Працювати, креативити, обмінюватися думками з творчою молоддю — це надихає. Ми мали за честь разом створити особливий зимовий кампейн, який нагадав гостям Bukovel про іншу сторону зими, про світлі миті та подарував усмішки від теплих спогадів, які так важливі зберегти в умовах сьогодення. І хоч туристична сфера в Україні зараз в кризовому стані, ми продовжуємо бути місцем, де українці можуть набратися сил та перезавантажити думки. Адже Українські Карпати — це джерело натхнення та теплих спогадів, які ми транслювали цієї зими. Щоб кожен міг тримати емоційний баланс та продовжувати наближати нашу Перемогу.
Аліса Гололобова
CMO Bukovel

Кампанія для Bukovel минулої осені була розроблена в колаборації зі студентами вечірніх офлайн-програм Kyiv Academy of Media Arts. За клієнтським брифом майбутні артдиректори, копірайтери, стратеги та диджитал-маркетологи після бренд- та дизайн-сесій разом із командою Bukovel підготували три стратегії та ідеї для комунікації — від інсайту до візуалізації.

У результаті спільно з маркетинг-командою курорту народилося ключове питання комунікації «А зима яка?» — відповідь на яке допомагає знаходити Bukovel.

Крім цього, дана комунікація була спрямована на внутрішні інсайти, які стали тригером для того, щоб відвідати серце Карпат і пережити дитячі спогади про зиму в Bukovel. Щоб перезавантажити думки, відновити сили та відчути приємні емоції, які допомагатимуть стійко витримувати інформаційні провокації з боку росії.

Ця кампанія — це синтез сталих сенсів Bukovel та креативу української молоді через призму наших реалій.

Робота над брифом Bukovel для нас дуже особлива, адже завдяки синергії з маркетинг-командою курорту, нашим студентам вдалось зробити таку чуттєву, емоційну комунікацію. Адже теплі спогади завжди мають залишатися в серці.
Анна Кононенко
операційна директорка Kyiv Academy of Media Arts

Розкажіть друзям про новину

Нове відео