Кампанія TikTok відзначила досвід відкриттів на платформі
18 Гру 2023, 16:59

Кампанія TikTok відзначила досвід відкриттів на платформі

TikTok запустив нову кампанію «It Starts on TikTok», яка висвітлює та відзначає досвід відкриттів, що починаються на платформі щодня.

У своїй першій роботі з креативною компанією Lucky Generals кампанія показує, куди може привести простий перегляд TikTok: від пошуку «швидкого рецепту», який надихне на нове сімейне свято, до «бігових порад», які заохотять людей зареєструватися на свій перший 5 км забіг.

Кампанія «It Starts on TikTok» спочатку з’явиться на найбільших білбордах зовнішньої та внутрішньої реклами у Великій Британії, а на початку наступного року розпочнеться її розміщення на телебаченні. Кампанія також буде розміщена на BVOD, в соціальних мережах, на радіо, в подкастах та в застосунках, а також включатиме динамічний креатив, підібраний до контекстно-релевантних медіа-розміщень по всій Великій Британії.

Креатори та бізнеси, що беруть участь у кампанії, — це таланти, які діляться своїм унікальним досвідом зі спільнотою TikTok. Серед креаторів, які взяли участь у кампанії: Расс, відомий як @hardestgeezer, який наразі ділиться в TikTok своєю подорожжю через всю Африку з благодійною метою, та Нік, відома як @madewithmudpottery, гончарка, яка здобула вірусний успіх, ділячись своїм унікальним асортиментом горняток для людей з різними особливими потребами.

Говорячи про кампанію, Гаррі Вілсон, керівник відділу маркетингу TikTok у Великобританії, Ірландії та країнах Північної Європи, сказав: «TikTok — це місце, де можна надихатися і відкривати для себе нові речі. Щодня наша спільнота доводить, що доза натхнення може пройти довгий шлях. Кампанія «It Starts on TikTok» — це святкування надзвичайних моментів, які спалахують, коли спільноти об’єднуються. Ми сподіваємося, що ця кампанія надихне людей відкрити для себе нове хобі, знайти той самий рецепт або навіть перетворити своє захоплення на кар’єру. Нам дуже сподобалося втілювати кампанію «It Starts on TikTok» в життя разом з Lucky Generals».

Денні Хант, креативний директор Lucky Generals, сказав: «Від тих, хто нарешті приготував яєчню-пашот після багатьох років невдач (так, це з особистого досвіду), до тих, хто зізнався, що він сидить на дивані і розбиває 5 тисяч, або навіть людей, які відкривають малий бізнес… Все починається в TikTok».

Розкажіть друзям про новину