Кампанію «Not generated by AI» було створено агенцією Ogilvy Paris, щоб відобразити справжні людські страждання від України до Туреччини на тлі занепокоєння тим, що потік фальшивих зображень розмиває межу між фактами та вигадкою в соціальних мережах.
Починаючи з текстової підказки, пов’язаної з популярними генераторами зображень з ШІ, необроблена фотографія спочатку подається як фейк, а згодом виявляється справжньою.
Привертаючи увагу до реалій війни та стихійних лих, кампанія висвітлює тривожні та шокуючі образи, які мають всі ознаки пропаганди, але, на жаль, є занадто реальними.
Девід Райхман, виконавчий креативний директор Ogilvy Paris, сказав: «Майже рік тому генератори зображень зі штучним інтелектом стали більш демократичними, і, як наслідок, з’являється все більше реалістичних і шокуючих, але фейкових зображень. Це явище, на жаль, підриває вплив і довіру до справжньої фотографії».
Лоран Аміан, директор з комунікацій та зв’язків з громадськістю Французького Червоного Хреста, додав: «Нам доводиться все частіше боротися з фейковими новинами, які з появою штучного інтелекту іноді здаються майже правдоподібними. Ця кампанія, яка взаємодіє з поточними подіями, дозволяє нам нагадати людям, що наші команди на місцях перебувають у безпосередньому контакті з реальністю, і вона запрошує якомога більше людей спостерігати і дізнаватися про реальні ситуації, які впливають на найбільш вразливі групи населення».
Після запуску в соціальних мережах, друкованих виданнях та на зовнішніх носіях, фотографії з місця подій прикрасять сторінки французьких журналів, таких як Society та l’Epatant